با هوشیاری نیروهای امنیتی اطلاعاتی نظامی و انتظامی حاضر در محل عوامل این اقدام خرابکارانه دستگیر، زخمی یا کشته شدند. عوامل این حادثه چهار نفر بودند که دو نفر از آنان کشته و دونفر دستگیر شدند که یک نفر از دستگیر شدگان زخمی است
کد خبر: ۶۵۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۵ 22 September 2018

تکمیلی3/

بنا بر آخرین آمار اعلام شده، تاکنون شهادت 9 نفر و زخمی شدن 21 نفر در حادثه تروریستی رژه نیروهای مسلح اهواز تایید شده است.

 

تکمیلی 2/ اسامی شهدا

بنا به آخرین اخبار تاکنون اسامی 7 تن از شهدای حادثه تروریستی امروز اهواز به شرح زیر است:

علی لویمی

اسماعیل شفیعی نژاد

میلاد جهانگیرنژاد

رضا شفیعی

سعید کریمی

امیر فرخی

یونس پورحلو

 

حادثه تروریستی در اهواز

چند تروریست در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، حاضرین را به گلوله بستند و سپس از محل گریختند. نیروهای امنیتی در شهر اهواز این گروه تروریستی را تعقیب کردند که منجر به تبادل آتش شد و در نهایت دو عامل تیراندازی در جریان این تبادل آتش کشته شدند و دو تن دیگر دستگیر شدند.چند تروریست در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز، حاضرین را به گلوله بستند و سپس از محل گریختند. نیروهای امنیتی در شهر اهواز این گروه تروریستی را تعقیب کردند که منجر به تبادل آتش شد و در نهایت دو عامل تیراندازی در جریان این تبادل آتش کشته شدند و دو تن دیگر دستگیر شدند.


به گزارش «تابناک»، رژه نیروهای مسلح مستقر در اهواز به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در منطقه لشکر 92 زرهی اهواز اهواز از ساعت هشت و سی دقیقه صبح امروز آغاز شد و در حدود ساعت نه صبح، این مراسم صحنه یک حمله تروریستی شد و چند عنصر مسلح مردم را به گلوله بستند.

این تیراندازی از پشت جایگاه مخصوص مسئولان آغاز شد و حدود 10 دقیقه ادامه داشت. مهاجمان لباس نظامی به تن داشته‌اند، به گفته سخنگوی سپاه پاسداران وابسته به جریان الاهوازیه بودند و اقدام آنها برای تحت الشعاع قرار دادن عظمت رژه نیروهای مسلح بوده است. چنین اقداماتی پیش از این هم مسبوق به سابقه است و این جریان به سمت کاروان‌های راهیان نور در سال‌های گذشته تیراندازی کرده است.این تیراندازی از پشت جایگاه مخصوص مسئولان آغاز شد و حدود 10 دقیقه ادامه داشت. مهاجمان لباس نظامی به تن داشته‌اند، به گفته سخنگوی سپاه پاسداران وابسته به جریان الاهوازیه بودند و اقدام آنها برای تحت الشعاع قرار دادن عظمت رژه نیروهای مسلح بوده است. چنین اقداماتی پیش از این هم مسبوق به سابقه است و این جریان به سمت کاروان‌های راهیان نور در سال‌های گذشته تیراندازی کرده است.


غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در تشریح ابعاد این حادثه گفت: تا کنون شهادت سه نفر قطعی و مشخص شده و بیش از 20 نفر نیز زخمی شده اند که به بیمارستانهای اهواز منتقل شده اند. با وجود شدت حادثه به سمت جایگاه مسوولان، به دلیل واکنش سریع نیروهای امنیتی، هیچ یک از مسوولان حاضر در جایگاه از جمله آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، آسیب ندیدند. اوضاع اکنون تحت کنترل نیروهای نظامی امنیتی و انتظامی است و آرامش بر منطقه حاکم شده است. 


تروریست‌ها که پس از حمله تروریستی متواری شده بودند، مورد تعقیب قرار گرفتند و در جریان تبادل آتش با نیروهای امنیتی شماری از آنها کشته شدند. استاندار اهواز با تایید این خبر گفت: با هوشیاری نیروهای امنیتی اطلاعاتی نظامی و انتظامی حاضر در محل عوامل این اقدام خرابکارانه دستگیر، زخمی یا کشته شدند. عوامل این حادثه چهار نفر بودند که دو نفر از آنان کشته و دونفر دستگیر شدند که یک نفر از دستگیر شدگان زخمی است. 


در حال حاضر بیمارستانهای آپادانا و ارتش اهواز برای مداوای مجروحان حادثه بسیج شده و کار درمان مجروحان آغاز شده است. 

گفته می شود چند تن از نیروهای جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله محافظ فرمانده سپاه استان در میان شهدای این حادثه تروریستی هستند. که این خبر به نقل از مسئول بسیج رسانه خوزستان تکذیب شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار