رئیس سازمان حج و زیارت خوزستان خبر داد:
مدیرکل حج و زیارت خوزستان از پیش بینی ۶ دفتر ثبت نام از زائران اربعین در آبادان و خرمشهر خبر داد و گفت: این دفاتر از هم اکنون آماده صدور روادید برای زائران اربعین هستند.
کد خبر: ۶۶۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 28 September 2018

ناصر حویزاوی با اشاره به اینکه متقاضیان از امروز می توانند برای دریافت روادید اربعین به دفاتر مورد تایید سازمان حج و زیارت مراجعه کنند، افزود: از شش دفتر پیش بینی شده برای ثبت نام و صدور روادید برای زائران اربعین حسینی دو دفتر در آبادان و چهار دفتر در خرمشهر دایر است.

وی، هزینه صدور روادید در دفاتر حج و زیارت و سامانه سماح را با ارز دولتی ۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام کرد و اظهار کرد: این در حالی است که هزینه دریافت روادید از دفاتر آزاد و با ارز غیر دولتی برای متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین ۷۰۰ هزار تومان خواهد بود.

به گفته حویزاوی، مدت اعتبار روادید صادر شده برای اربعین دو ماهه است.

رئیس سازمان حج و زیارت استان خوزستان تصریح کرد: زائران کار تهیه روادید را به روزهای پایانی موکول نکرده و از هم اکنون برای دریافت روادید ثبت نام کنند.

حویزاوی از اصل گذرنامه، دو قطعه عکس ۳ در ۴ رنگی پشت سفید به عنوان مدارک مورد نیاز برای برای ثبت نام زائران برای دریافت روادید اربعین نام برد و گفت: کنسولگری موقت کشور عراق نیز از روز یکشنبه در آبادان کار صدور روادید را آغاز می کند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار