امام جمعه اهواز:
امام جمعه اهواز با بیان اینکه در حمله تروریستی به اهواز دشمنان به هدف خود نرسیدند، گفت: من نمی توانم بگویم که این حمله تروریستی کار داعشی ها بود و احتمال بیشتر می دهم که کار تجزیه طلب های وهابی خبیث باشد و بعید می دانم که این حمله کار داعشی ها باشد.
کد خبر: ۶۶۰۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳ 28 September 2018

آیت الله محمدعلی موسوی جزایری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: 8 سال دفاع مقدس امتحان بزرگی برای ملت ما بود که به‌حق با عنایات الهی، مردم در امتحان پیروز شدند.

به گزارش"تابناک" وی افزود: در 8 سال جنگ ما از همه چیز تحریم بودیم و به‌فرموده رهبر انقلاب حتی سیم خاردار نیز به ما نمی‌دادند اما این ملت با صبر، استقامت، پایداری، شجاعت و شهامت نه تنها دفاع کرد بلکه سیلی محکمی به صدام و صدامیان زد و دشمن شکست خورد.

امام جمعه اهواز با اشاره به تأکید رهبر انقلاب بر ضرورت نوشتن خاطرات و تاریخ جنگ، بیان کرد: همه ما موظفیم خاطرات جنگ را ثبت و ضبط کنیم تا حقایق تحریف نشود.

جزایری با بیان اینکه عملیات اخیر داعش یا گروه‌های تجزیه‌طلبی احمقانه و رذیلانه بود، گفت: هدف دشمن کشتن مسؤولان استانی و ایجاد رعب، وحشت و انزوا در بین مردم بود اما به هیچ کدام از اهداف خود نرسیدند؛ اینها مردم ما را نشناخته بودند و دیدید که چه جواب دندان شکنی گرفتند و رسوا شدند.

وی گفت: مردم ما قدرت خود را نشان دادند و ثابت کردند رعب و وحشت به دل آنها را پیدا نمی‌کند؛ مردم در دفاع از ارزش‌های اسلام، انقلاب اسلامی و نظام ولایت فقیه پا برجا هستند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با تأکید بر ضرورت کنترل بازار و گرانی‌ها از سوی مسؤولان، بیان کرد: نرخ‌های عادلانه برای کالاها تعیین شود و نهادهای بازرسی و نظارتی، کار خود را دقیق انجام دهند.

وی عنوان کرد: از فرصت به‌وجود آمده برای افزایش تولید و صادرات استفاده شود و ارز وارد کشور کرد که راه برون رفت از مشکلات اقتصادی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار