در آغاز لیگ برتر ووشوی بانوان؛
رئیس هیئت ووشوی استان قم از کسب اولین امتیاز تیم ووشوی بانوان قم در آغاز لیگ برتر ووشوی بانوان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۹ 29 September 2018

به گزارش تابناک قم،جواد محمد زاده اظهار داشت: فصل جدید لیگ برتر ووشوی بانوان کشور آغاز شده است و استان قم پس از ۲ سال غیبت در این مسابقات بار دیگر روانه لیگ برتر ووشوی بانوان شده و از این فرصت برای یادگیری و کسب تجربه برای ووشوکاران جوان قمی استفاده می‌کند.

وی افزود: تیم ووشوی بانوان قم در هفته نخست لیگ برتر ووشوی بانوان که در آکادمی ووشوی ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد ۲ مسابقه برگزار کرد که حاصل آن یک تساوی و یک شکست بود.

رئیس هیئت ووشوی استان قم گفت: ووشوکاران دختر استان قم که با تیمی کاملاً بومی راهی این مسابقات شده‌اند در اولین مسابقه برابر تیم سپاه کرمانشاه به تساوی ۵ بر ۵ دست یافتند و سپس ۹ بر صفر برابر تیم کارون اروند خرمشهر نتیجه را واگذار کردند.

محمدزاده بیان داشت: تأکید می‌کنیم که حضور این تیم در لیگ برتر ووشو به هیچ وجه هدف کسب نتیجه را دنبال نمی‌کند زیرا سطح تجربی ووشوکاران ما در قیاس با تیم‌های معتبر و پرهزینه لیگ برتری هم سطح نیست و در مصاف با تیم‌های قدرتمندی چون کارون اروند تنها به چشم تجربه به چنین رقابتی نگاه می‌کنیم.

وی عنوان کرد: تیم ووشوی قم علاوه بر این ۲ تیم با تیم‌های هیئت ووشوی سنندج و سپاهان اصفهان همگروه است و مسابقات به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت برگزار می‌شود و مرحله بعدی لیگ شامل هفته‌های سوم و چهارم از سوی فدراسیون ووشو اعلام خواهد شد.

رئیس هیئت ووشوی استان قم تصریح کرد: همچنین تیم ووشوی مردان استان قم نیز در حال تمرین برای حضور در لیگ دسته اول ووشوی کشور است و مسابقات این تیم به زودی آغاز خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار