در رقایت ۱۱۰ ووشوکار؛
تیم ووشوی بانوان اسطوره، مقام قهرمانی مسابقات ووشوی بانوان استان قم را به دست آورد.
کد خبر: ۶۶۱۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹ 30 September 2018

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های ووشوی قهرمانی بانوان استان قم غروب شنبه با حضور ۱۱۰ ورزشکار به پایان رسید و در هفته پایانی مسابقات لیگ استانی ووشو بانوان قم در دو بخش تالو و ساندا تیم اسطوره به مقام قهرمانی دست یافت.

در این مسابقات که در ۴ رده سنی در خانه ووشو مجموعه ورزشی جواد الائمه برگزار شد تیم ووشوی اسطوره در مجموع در بخش ساندا به مقام نخست دست یافت و تیم‌های فریاد و امید در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

همچنین در بخش تالو نیز تیم ماه و ستاره به مقام قهرمانی رسید، باشگاه مریم در جای دوم قرار گرفت و باشگاه ولیعصر مقام سوم را از آن خود کرد. این در حالی است که تیم ووشوی بانوان قم در رده سنی بزرگسالان در مسابقات لیگ برتر کشور حضور دارد.

بر این اساس، برگزاری لیگ ووشوی بانوان به منظور آماده سازی ووشوکاران جوان برای ورود به ترکیب تیم لیگ برتری استان قم کلید خورده است. دختران ووشوکار قم در هفته اول لیگ برتر ووشو برابر مقاومت کرمانشاه مساوی کردند و مغلوب کارون اروند خرمشهر شدند.

قرار است رقابت‌های استانی ووشوی بانوان در قم به صورت منظم برگزار شود و ساندا کاران و تالوکاران جوان به صورت مداوم در شرایط مسابقه قرار گیرند تا از سطح تجربی بالاتری برخوردار شوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار