قائم مقام معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان:
قائم مقام معاون هماهنگی امور اقتصادی و‌ توسعه منابع استانداری خوزستان گفت: در حال حاضر در فروشگاه‌ها و انبارهای کالا در استان خوزستان کالاهای مورد نیاز مردم تامین شده است و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.
کد خبر: ۶۶۲۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 06 October 2018

یدالله مهرعلیزاده اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام گرفته در دو روز گذشته و هماهنگی میان دستگاه‌های مسئول، در انتقال کالا و تامین اقلام اساسی مورد نیاز شهروندان خوزستان مشکلی وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر در فروشگاه‌ها و انبارهای کالا در استان خوزستان کالاهای مورد نیاز مردم تامین شده است و نگرانی خاصی در این زمینه وجود ندارد.

قائم مقام معاون هماهنگی امور اقتصادی و‌ توسعه منابع استانداری خوزستان تصریح کرد: از همراهی مردم استان خوزستان و به ویژه مردم اهواز که در مدیریت تنظیم بازار با مسوولان استان همکاری کردند، نهایت تشکر را دارم.

مهرعلیزاده ادامه داد: امیدواریم همه مردم در این شرایط و وضعیتی که کشور دارد، با یکدیگر همراهی داشته باشند و مسوولان را کمک کنند، تا شاهد حل مشکلات باشیم.

وی خاطرنشان کرد: با استفاده از همه ابزار و امکاناتی که در اختیار داریم، تلاش خواهیم کرد تا در بحث مدیریت و تنظیم بازار و کالای اساسی در بازار اقدامات مناسبی را انجام دهیم و از این مرحله حساس به سلامت عبور کنیم.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار