دبیر هیات پزشکی ورزشی استان کرمانشاه خواستار مشارکت دادن هیات‌های ورزشی در تصمیم گیری‌های حوزه ورزش استان شد.
کد خبر: ۶۶۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 02 October 2018

به گزارش تابناک، وحید خسروی در دیدار روسای هیات های ورزشی با مدیرکل ورزش و جوانان استان، بابیان اینکه هیات‌های ورزشی کرمانشاه هیات های پرتلاشی هستند که باید از ظرفیت آنها استفاده شود، اظهار کرد: مسئولین ورزش استان باید در عمل ثابت کنند که به این هیات ها اعتماد دارند.

دبیر هیات پزشکی ورزشی کرمانشاه تصریح کرد: روسای هرکدام از هیات های ورزشی به واسطه سابقه ورزشی خود تجربیات بسیاری در این حوزه دارند، لذا ضروری است به شکل عملی آنها را در تصمیم گیری ها مشارکت دهیم.

 

خسروی در ادامه درخصوص برخی انتقادات از نحوه انتخاب هیات های برتر ورزشی براساس شاخص افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته، عنوان کرد: عملکرد هر هیات را در بحث افزایش تعداد ورزشکاران سازمان یافته نه در مقایسه با هیات های دیگر بلکه در مقایسه باعملکرد سال گذشته خود آن هیات انجام می دهیم.

وی بابیان اینکه تنها تعداد ورزشکاران سازمان یافته در هیات های فوتبال، ژیمناستیک، تکواندو، والیبال، کشتی، ورزش های همگانی، رزمی، شنا، ووشو و بسکتبال بالای هزار نفر و مابقی هیات ها زیر هزار نفر است، تاکید کرد: انتخاب هیات برتر براساس مقایسه عملکرد دو ساله آن، به پیشرفت هیات کمک خواهد کرد.

دبیر هیات پزشکی ورزشی استان در پاسخ به مطالبه روسای هیات های ورزشی در خصوص استقرار آمبولانس در محل مسابقات نیز اعلام کرد: برای خرید یک آمبولانس به 150 میلیون تومان اعتبار نیاز است که هیات پزشکی ورزشی توان خرید آن را ندارد.

وی اضافه کرد: درصورتی که اداره کل ورزش وجوانان استان و استانداری 50 درصد از اعتبار خرید یک دستگاه آمبولانس را تامین کنند ما نیز از فدراسیون مابقی 50 درصد اعتبار را خواهیم گرفت.

خسروی همچنین هیات پزشکی ورزشی استان را نهاد متولی سلامت ورزش استان و پیشرو در ارائه خدمات تشخیصی، درمانی، مشاوره ای، توانبخشی و فیزیوتراپی معرفی کرد و گفت: این هیات متشکل از 13 کمیته و در 14 شهرستان استان فعال است.

وی تصریح کرد: کلینیک این هیات، مجهزترین و برترین کلینک فیزیوتراپی هیات های پزشکی ورزشی کشور است.

دبیرهیات پزشکی ورزشی کرمانشاه عنوان کرد: طبق آمار سال 96 تعداد ورزشکاران دارای بیمه ورزشی از این هیات در استان 70 هزار نفر است.

 

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار