امام جمعه کازرون:دست‌هایی در کار است تا عظمت اربعین را بشکند اما همه باید کمک کنند اربعین با شکوه‌تر از هرسال برگزار شود.
کد خبر: ۶۶۳۷۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 06 October 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمد خرسند در خطبه‌های  نمازجمعه این شهر با اشاره به اجتماع عظیم بسیجیان کشور در تهران با حضور مقام معظم رهبری اظهارداشت: سه واقعیت انکار ناپذیر عظمت ایران، اقتدار جمهوری اسلامی و شکست ناپذیری ملت ایران در فرمایشات مقام معظم رهبری بود.

وی با اشاره به برخورد تحقیرآمیز رییس جمهور امریکا با نوکرانشان گفت: ترامپ در همین هفته‌های اخیر چند بار پادشاه سعودی را تحقیر کرده که چنانچه حمایت ما نبود، دوام نمی‌آوردید.

خرسند به نقش مهم جوانان در سخنان رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: به جوانان باید اهمیت داد و این سیاست باید در سه قوای کشور عملی شود و به جوانان خوش‌فکر و انقلابی اهمیت دهند تا مشکلات به دست جوانان حل شود.

وی با بیان اینکه جامعه اسلامی و شیعی ما در حال اماده شدن برای بزرگداشت اربعین حسینی است افزود: راهپیمایی خودجوش اربعین، عظمت امام حسین(ع) و مکتب اهل بیت(ع) را به دنیا نشان می‎دهد که باید حفظ شود.

خطیب جمعه کازرون گفت: دست‌هایی در کار است تا عظمت اربعین را بشکند اما همه باید کمک کنند اربعین با شکوه‌تر از هرسال برگزار شود.

خرسند با انتقاد از سیاست ارزی دولت به زائران اربعین اظهارداشت: این گرانی‌ها نباید موجب کمرنگ شدن خدمات و کمک‌ها به این مراسم شود.

امام جمعه کازرون با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تبریک این روز تصریح کرد: امنیت، مسئله مهمی است که بخش عظیم آن بر عهده کارکنان نیروی انتظامی است.

خرسند اضافه کرد: دشمن به طور ویژه در حال تلاش برای ایجاد احساس ناامنی در شهرهاست، چراکه احساس نا امنی از خود ناامنی بدتر است.

وی همچنین با اشاره به اینکه مجلس باید دقت کند که آیا پذیرفتن معاهده fatf به نفع کشور است یا نه گفت: کشورهایی در این پیمان هستند که به نفع جمهوری اسلامی ایران قدم برنداشته‎اند و از فرمایشات مقام معظم رهبری استنباط می‌شود پیوستن جمهوری اسلامی به این معاهده، به نفع کشور نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار