غلامرضا شریعتی:
غلامرضا شریعتی اظهار کرد: حداقل کاری که از ما بر می‌آید احداث و نام‌گذاری یک مدرسه به نام ایشان است تا نام شهید طاها اقدامی برای همیشه در ذهن دانش‌آموزان و نوآموزان ما نقش ببندد و گواه مظلومیت ایران اسلامی عزیز در مجامع بین‌المللی باشد.
کد خبر: ۶۶۸۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱ 16 October 2018

غلامرضا شریعتی صبح امروز 24 مهر در آیین افتتاح دبستان شهید "محمدطاها اقدامی" از شهدای حمله تروریستی 31 شهریور در اهواز، با اشاره به اینکه پدر این شهید عزیز نیز در مراسم بهره‌برداری از این مدرسه حضور دارند، اظهار کرد: حداقل کاری که از ما بر می‌آید احداث و نام‌گذاری یک مدرسه به نام ایشان است تا نام شهید طاها اقدامی برای همیشه در ذهن دانش‌آموزان و نوآموزان ما نقش ببندد و گواه مظلومیت ایران اسلامی عزیز در مجامع بین‌المللی باشد.

به گزارش"تابناک" وی افزود: البته ما باید در سازمان‌ها و نهادهای دیگر نیز یکسری از مراکز را به نام این شهید خردسال و سرباز کوچک وطن، نام‌گذاری کنیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: مدرسه محل تحصیل دیگر شهید حادثه تروریستی اهواز، شهید سیدحسن سواری نیز به نام مبارک ایشان نام‌گذاری می‌شود تا یاد این شهدای گرانقدر در ذهن دانش‌آموزان این سرزمین ثبت شود تا در آینده با همه توان از انقلاب اسلامی دفاع کنند.

رضوان حکیم زاده نیز این آیین بیان کرد:یان کرد: بیش از 320 هزار نفر از این دانش آموزان در دوره ابتدایی ثبت نام کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از اهداف وزارت آموزش و پرورش توسعه دوره پیش دبستانی در کشور است گفت: خوشبختانه در خوزستان شاهد پوشش صد در صدی نوآموزان پیش دبستانی هستیم که این مهم از اولویت های وزارت آموزش و پرورش است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش درادامه افزود: امسال هشت میلیون و 37 هزار نوآموز در مقطع ابتدایی در کشور ثبت نام کردند که نسبت به پارسال رشد داشته است.از دیگر برنامه های وزارت آموزش و پرورش گسترش شادابی و نشاط در مدارس و حذف کتاب های کمک درسی است.

وی بیان کرد: همچنین مقرر شده که امسال در کلاس هایی که 16 تا 25 نفر دانش آموز دارند تکلیف شب به دانش آموزان ندهند.

حکیم زاده افزود: امروز شاهد افتتاح دبستانی به نام شهید 'محمد طاها اقدامی' در اهواز هستیم که جان خود را در حمله تروریستی اخیر اهواز از دست داد که این نشان دهنده قدردانی ملت ایران از ایثار فرزندان خود است و سندی است که تروریست ها هرگز قادر نخواهند بود که اراده این ملت را برای داشتن استقلال دچار اختلال کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار