مسئول واحد نمایش حوزه هنری خوزستان از راهیابی سه اثر از حوزه هنری خوزستان به شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت خبر داد.
کد خبر: ۶۷۰۳۷۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹ 25 October 2018

آرش ساربان با اعلام این خبر افزود: این نمایش‌ها شامل نمایش خیابانی «هیچ کس» به نویسندگی و کارگردانی بهنام کاوه، نمایش خیابانی «آکا» به نویسندگی فرامرز غلامیان و کارگردانی هیام احمدی با موضوع دفاع مقدس و نمایش صحنه‌ای «تو می‌مانی و چشم‌ها» به کارگردانی رضا حیاتی هستند.

وی افزود: نمایش میدانی «هیچ کس» به نویسندگی و کارگردانی بهنام کاوه با موضوع جانبازان و بیماران اعصاب و روان است که بعد از جنگ در آسایشگاه ها نگهداری می‌شوند. بهنام کاوه علاوه بر کارگردانی، طراحی، نویسندگی و بازیگری این کار را به عهده دارد.

ساربان ادامه داد: نمایش صحنه‌ای «تو می‌مانی و چشم‌ها» به کارگردانی رضا حیاتی نیز با موضوع دفاع مقدس است که حشمت‌الله قاسمی، سید امیر موسوی و آرش شمشیرگران در آن ایفای نقش می‌کنند، مدیر صحنه آن مهدی خرم، منشی صحنه سلیمه مومبینی، بازی‌سازان یونس صفرزاده، مهدی خرم، رضا قاسمی، حسین کیانی، مهدی ساکی، رضا چهرازی و کیمیا رضایی هستند.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری خوزستان افزود: همچنین ساخت دکور نمایش بر عهده مهدی خرم و مهدی ساکی است و افکتور آن‌ محمد نخلستانی، نورپرداز ایمان نخلستانی،[طراح صحنه و کارگردان رضا حیاتی و نویسنده آن رسول حق جو است.

وی گفت: نمایش خیابانی «آکا» به نویسندگی فرامرز غلامیان و کارگردانی هیام احمدی نیز با موضوع دفاع مقدس تهیه و تولید شده است.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر مقاومت به همت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد فرهنگی روایت فتح از ۵ تا ۱۰ آذر 97 در تهران برگزار می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار