رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر خبر داد:
رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر از اسکان اضطراری ۴ هزار زائر حسینی توسط امدادگران هلال ‌احمر خبر داد.
کد خبر: ۶۷۲۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹ 25 October 2018

مرتضی سلیمی در حاشیه بازدید رییس جمعیت هلال‌احمر از روند خدمات‌رسانی هلال احمر به زائران در مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰ هزار نفر امدادگر کار خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی را بر عهده دارند. همچنین ۴۷۷ پایگاه امداد و نجات و سه قرارگاه فعال در ایام اربعین در سراسر کشور خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) را انجام می‌دهند.

وی با بیان این که ۴ هزار نفر نیز به صورت اضطراری توسط امدادگران اسکان داده شده‌اند، افزود: مکان اسکان اضطراری زائران حسینی در پایگاه‌های هلال احمر فراهم شده است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: تاکنون ۴۲ هزار نفر از زائران اربعین حسینی از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر کشور برخوردار شده‌اند.

سلیمی با بیان اینکه خدمات در خارج کشور بر عهده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر کشور است، ادامه داد: ۳۵۰ امدادگر از طرف سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر کشور کار خدمات‌رسانی و امدادرسانی در خاک کشور عراق در مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی تا کربلا را بر عهده دارند.

وی ادامه داد: هفت دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۲ دستگاه آمبولانس نیز در خارج از کشور کار امدادرسانی به زائران اربعین حسینی را انجام می‌دهند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر تصریح کرد: خدمات‌رسانی به زائران اربعین پس از مراسم اربعین و در بازگشت زائران ادامه دارد و پایگاه‌های هلال احمر به صورت پلکانی جمع‌آوری می‌شود.

سلیمی عنوان کرد: کیفیت خدمات‌رسانی به زائران هرسال بهتر از گذشته می‌شود و آمادگی امدادگران با برنامه‌ریزی‌های دقیقی که صورت گرفته بسیار مطلوب و مناسب است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: هلال احمر ، اربعین97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار