جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در شلمچه:
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: بیش از 30 هزار نیروی پلیس در خدمت زائران اربعین حسینی هستند.
کد خبر: ۶۷۲۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 25 October 2018

سردار محمد علی نوری‌نژاد در حاشیه بازدید از مرز بین‌المللی شلمچه، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز افتخار داشتیم به عنوان معاونت هماهنگ کننده نیروی انتظامی در ستاد اربعین، در مرز شلمچه حضور یافته و در نخستین مأموریت خود در این مسیر از شرایط خدمت‌رسانی به زائران بازدید به عمل آوریم.

وی با اشاره به به‌کارگیری ده‌ها هزار نیروی پلیس برای برقراری نظم و امنیت در مرزهای غربی کشور، ادامه داد: بیش از 30 هزار نیروی پلیس برای برگزاری مراسم باشکوه اربعین باشکوه در تلاش هستند تا هیچ گزندی به این راهپیمایی بزرگ وارد نشود.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان وجود تلاش و معنویت بسیار در کار خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی، تصریح کرد: پلیس مأموریت خود را به خوبی انجام می‌دهد و این موضوع به لحاظ اعتقادی ثمرات بسیاری برای کادر نیروی انتظامی دارد.

نوری‌نژاد یادآور شد: فردا نیز سایر مرزهای غربی کشور مورد بازدید خواهد گرفت تا کمبودها و امکانات لازم را در آن مناطق نیز تأمین کنیم.

وی ضمن تاکید بر کمک برای روان سازی تردد زائران اشاره کرد: امیدوارم بدون کوچکترین مشکل این مأموریت به پایان برسد.

به عبور بیش از دو میلیون نفر در زمانی محدود و مکانی محدود اشاره کرد و گفت: این فشردگی کار را سخت کرده است اما همکاران ما در تمامی واحدهای نیروی انتظامی از جمله یگاه‌ها ویژه، بهداری، آماد و پشتیبانی و سایر قوا به نوبه خود در تلاش برای تسهیل کار و به سرانجام رساندن یک کار سنگین و پر حجم اما عاشقانه هستند.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از نیروی انتظامی به عنوان یک خادم برای زائران اباعبدالله الحیسن (ع) یاد کرد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار