فرمانده قرارگاه ترافیکی پلیس راهور مستقر در خوزستان:
فرمانده قرارگاه ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا مستقر در خوزستان گفت: علیرغم سنگینی ترافیک، مشکل و گره خاص ترافیکی در مرزهای خوزستان وجود ندارد.
کد خبر: ۶۷۲۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷ 25 October 2018

هویدا تزار در جمع خبرنگاران در مرز شلمچه اظهار کرد: موج عظیم زائرین از اقصی کشور به سمت مرزهای شلمچه و چذابه در حال حرکت هستند. با این حال علیرغم سنگینی ترافیک، مشکل و گره خاص ترافیکی در در دو مرز شلمچه و چذابه در خوزستان وجود ندارد و تردد به صورت روان انجام می شود.

وی گفت: تمهیدات لازم برای تردد زوار و خودروها اندیشیده شده و طرح های ترافیکی نیز آماده و زائرین به سهولت در مسیرها و جاده ها در حال تردد هستند.

تزار از زائرین اربعین حسینی خواست که به راهنمایی و توصیه نیروهای مستقر در جاده ها و مسیرهای تردد توجه داشته باشند و افزود: تمهیداتی که اندیشیده شده صرفا برای سهولت در تردد زائران است. انتظار داریم زائران خودروهای خود را در پارکینگهایی که به همین منظور پیش بینی شده پارک کنند و از توقف خودرو در کنار جاده ها جدا خودداری کنند.

وی اظهار کرد: در برخی از مناطق که زائرین به صورت پیاده در حال تردد هستند، توصیه می شود رانندگان با سرعت مطمئن حرکت کرده تا برای خودشان و زائرین اتفاقی رخ ندهد و به سلامت به مقصد برسند.

فرمانده قرارگاه ترافیکی پلیس راهور مستقر در خوزستان تصریح کرد: در مرز چذابه با تمهیداتی که مسئولان دستگاه های مختلف اندیشیده اند، مشکل خاصی نداشته ایم. همچنین تاکنون خوشبختانه تصادفات عمده ای که قابل مطرح کردن باشد، در مسیرها به ویژه در مسیرهای منتهی به مناطق مرزی خوزستان گزارش نشده است.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: پلیس راهور ، اربعین97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار