مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی خوزستان:
مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان خوزستان گفت: تا کنون تعداد 72 هزارو 517 نفر تبعه خارجی از مرزهای 5 گانه وارد کشور شده‌اند و 45 هزارو و 31 نفر از مرزهای خوزستان وارد عراق شدند.
کد خبر: ۶۷۲۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 26 October 2018

حمید سیلاوی در رابطه با آخرین آمار ورود اتباع از مرزهای کشور اظهار کرد: ورود اتباع خارجی ترانزیت به کشور از مرزهای ۵ گانه کشور تا صبح امروز تعداد 72 هزارو 517 نفر گزارش‌شده است که از این تعداد 45 هزارو 31 نفر از طریق مرزهای شلمچه و سپس چذابه وارد کشور عراق شدند. مرز شلمچه تنها مرز برای خروج اتباع خارجی است اما بنا بر ضرورت 2 هزار نفر از اتباع خارجی از طریق مرز چذابه عازم عتبات شدند.

وی گفت: به‌منظور برنامه‌ریزی و خروج به‌موقع زائرین اتباع خارجی که قصد شرکت در مراسم عظیم اربعین حسینی رادارند با همکاری استان‌های مرزی خروج آن‌ها ازمرزشلمچه به‌صورت شبانه‌روزی صورت می‌گیرد.

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استان خوزستان بیان کرد: ورود اتباع خارجی به کشور ایران و خروج به سمت عراق هم چنان ادامه دارد و پیش‌بینی می‌شود در روزهای باقی‌مانده تا اربعین نیز شدت بیشتری به خود بگیرد.

سیلاوی بابیان اینکه تعداد ثبت نامی اتباع غیر ایرانی مقیم در کشور جهت شرکت در مراسم اربعین بالغ‌بر ۹۰ هزار نفر است، عنوان کرد: اتباع غیر ایرانی مقیم کشورمان نیز با توجه به پایان مراحل صدور گذرنامه و روادید از فردا به سمت عراق خارج می‌شوند.

وی با تأکید بر اینکه اتباع غیر ایرانی برای شرکت در مراسم اربعین حتماً روادید دو سفر به ایران و عراق را دریافت و سپس وارد مرز شلمچه شوند، گفت: اتباع از ورود به مرز و خروج به سمت عراق بدون اخذ روادید جداً خودداری کنند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار