شهردار آبادان خبر داد:
شهردار آبادان گفت: شهرداری آبادان همانند سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های خدمات‌رسان حداقل تا پنج روز پس ایام اربعین حسینی و پایان بازگشت زائران به کشور، به خدمات‌دهی در مرز شلمچه ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۶۷۳۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 28 October 2018

حسین حمیدپور در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بحث خدمات‌رسانی به زئران اربعین حسینی، شهرداری آبادان به عنوان معین شهرداری خرمشهر معرفی شده است که از ابتدای شروع حرکت پیاده‌روی اربعین خدماتی اعم از ارائه 6 دستگاه اتوبوس و 38 دستگاه تاکسی جهت انتقال زائران از آبادان تا شلمچه را به صورت رایگان بر عهده دارد.

وی افزود: همچنین یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی از دو هفته پیش از آغاز ایام اربعین در مرز شلمچه مستقر شده است. احداث 12 چشمه سرویس بهداشتی در مسیر پیاده‌روی زائرین، انتقال روزانه دو تانکر آب شرب و نگهداری ۴۰۰ متر از مسیر این پیاده‌روی در مرز شلمچه از دیگر خدمات ارائه شده توسط شهرداری آبادان است.

حمیدپور با اشاره به ارائه خدمات توسط شهرداری آبادان در مواقع اضطراری گفت: در زمان‌های اضطراری که از سوی استانداری و شهرداری خرمشهر درخواست ‌شود و در مواردی که نیاز به خدمات فوری در مرز شلمچه وجود داشته باشد، جهت کمک و تسهیل در امور اقدامات لازم از سوی شهرداری آبادان صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به مشارکت شهرداری و سپاه پاسداران در زمینه برپایی موکب در مسیر تردد زائران تصریح کرد: یک موکب مشارکتی با سپاه در مسیر تردد زوار اربعین حسینی در مرز شلمچه برپا شده که در این مکان خدماتی از جمله غذا، استراحت‌گاه و سرویس‌های بهداشتی به زائران ارائه می‌شود.

شهردار آبادان از ارائه خدمات تا پنج روز پس از اربعین برای بازگشت زائران در مرز شلمچه خبرداد و خاطرنشان کرد: با وجود اینکه تمهیدات لازم برای بازگشت زائران از این سفر معنوی دیده شده است، شهرداری آبادان نیز همانند سایر دستگاه‌ها و ارگان‌های خدمات‌رسان حداقل تا پنج روز پس ایام اربعین حسینی و تا پایان بازگشت زائران به کشور، خدمات‌دهی خود را ادامه خواهد داد.
وی از استقرار هشت دستگاه اتوبوس جهت جابجایی زوار در مرز شلمچه خبرداد و اظهار کرد: با آغاز موج بازگشت زائران از زیارت عتبات عالیات و افزایش ورود زوار به خاک کشور از طریق مرز بین‌المللی شلمچه از امروز هشت دستگاه اتوبوس متعلق به سازمان اتوبوسرانی شهرداری آبادان به ناوگان حمل و نقل در این مرز اضافه و مستقر شد که وظیفه جابجایی زائرینی که وارد خاک ایران می‌شوند را تا پارکینگ‌ها بر عهده دارند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار