سرلشکر محمدعلی جعفری:
وی افزود: به رغم تمام تهدیدات و تحریم‌های دشمنان نظام و حکومت اسلامی، حضور مردم برای شرکت در همایش عظیم اربعین حسینی نه تنها کمتر نشده بلکه بیشتر از سال‌های گذشته نیز است.
کد خبر: ۶۷۳۴۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ 28 October 2018

سرلشکر محمدعلی جعفری در حاشیه بازدید از مواکب و روند تردد زائرین اربعین حسینی مرز شلمچه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این شور و همت مردم ایران اسلامی برای حضور در پیاده‌روی با شکوه اربعین حسینی و خدمات‌رسانی به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در قالب مواکب، امسال بیش از سال گذشته بوده و این شور و حال را امروز به وضوح در مرز شلمچه می‌توان مشاهده کرد.

به گزارش"تابناک" وی افزود: به رغم تمام تهدیدات و تحریم‌های دشمنان نظام و حکومت اسلامی، حضور مردم برای شرکت در همایش عظیم اربعین حسینی نه تنها کمتر نشده بلکه بیشتر از سال‌های گذشته نیز است.

وی ادامه داد: علی‌رغم وضعیت هوا، شرایط جوی، باد و بارانی که طی چند روز گذشته و امروز در شلمچه وجود دارد، مردم با شور و حال فراوان مشغول خدمات‌رسانی به زائران امام حسین (ع) هستند.

سرلشکر جعفری با قدردانی از تلاش‌های نیروهای نظامی، انتظامی و مردم در ایام اربعین اظهار کرد: قدردان تلاش‌های بخش‌های مختلف کشور اعم از نیروی انتظامی، سپاه، بسیج، فرمانداری‌ها، استانداری‌ها و به‌ویژه مردم شهید پرور ایران اسلامی هستیم که به طور خودجوش و بی‌وقفه در قالب موکب‌ها اقدام به پذیرایی از زائران می‌کنند.

وی گفت: اکنون شور و حال عجیب وصف ناپذیری در مرز شلمچه حاکم است، چراکه همه با عشق به ابا عبدالله الحسین (ع) به این منطقه آمدند تا به زائران خدمات‌رسانی کنند. همه شیعیان جهان انتظار این ایام را می‌کشند.

وی تصریح کرد: با تدابیری که برای کنترل و تردد زائرین توسط نیروهای مختلف نظامی، انتظامی و امنیتی در مرزها اندیشیده شده است، خوشبختانه مشکل خاصی وجود ندارد و مردم هم نیز به نسبت رضایت دارند و اگر موارد کمی هم در مسیر هست، این ها طبیعی و قابل رفع است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وحدت و همدلی همه مسلمانان جهان را مسیری دانست که امام حسین(ع) آن را آغاز کرده است و گفت: یک دلی و هم صدایی مسلمانان جهان برای مبارزه با دشمنان، استکبار جهانی و ادامه مسیری که امام حسین (ع) آن را آغاز کرده و زیر بار ظلم نرفته نیز پیام جهانی اربعین است. همه مسلمانان و غیرمسلمانان در پاسخ به حرکت ضد استکبار جهانی و ضد ظلم، وارد شدند و امید است هر چه سریع‌تر به آرزوی‌شان که ظهور امام زمان (عج) است نائل شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار