رییس جهاد دانشگاهی خوزستان خبرداد:
رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان از اجرای طرح نظرسنجی از زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد و گفت: این طرح برای دومین سال پیاپی توسط مركز افكارسنجی جهاد دانشگاهی خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۷۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 31 October 2018

سیدعلیرضا علوی اظهار كرد: نظرسنجی، ابزاری کارآمد برای اخذ تصمیمات درست مدیریتی است و اجرای دقیق نظرسنجی و استفاده از نتایج آن، زمینه بهبود سیستم‌های مدیریتی، کنترل روندها و ارایه خدمات مطلوب‌تر را فراهم می‌كند.

وی افزود: انجام مستمر و دوره‌ای نظرسنجی و پایش افكار عمومی، كمك می‌كند كه پیش از آنکه مشکلات و معضلات پیچیده‌ای ایجاد شود، آن مشكلات و معضلات، شناسایی و تدابیر لازم برای حل فرآیندهای ناقص اجرایی و یا رفع مشکلات اتخاذ شود.

علوی با اشاره به فعالیت مركز افكارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، تصریح كرد: این مركز كه امروز به مجموعه‌ای امین در كشور تبدیل شده است، در طول سال‌ها فعالیت در كشور و استان خوزستان، توانسته به مدیریت‌های كلان كشور و استان، كمك قابل توجهی داشته باشد. راس فعالیت‌های این مجموعه نیز، نظرسنجی پیش از انتخابات ریاست جمهوری بود كه پس از شمارش آرا، مشخص شد كه كمتر از یك درصد با واقعیت اختلاف داشت.

رییس سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به حركت زائران اربعین حسینی در مسیر كربلا، خاطرنشان‌كرد: پیاده‌روی در مسیر عتبات عالیات حركت پرشوری است كه در سال‌های گذشته به‌خوبی و با استقبال بسیار زائران انجام شده است. مركز افكارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) نیز با هدف رصد هرچه بهتر و بیشتر این حركت عظیم و كمك به مدیریت این فرآیند، طرح نظرسنجی از زائران اربعین حسینی را در مرزهای كشور انجام می‌دهد. این طرح در سال گذشته نیز اجرایی شد و نتایج آن در شورای فرهنگ عمومی استان خوزستان ارائه و مورد استفاده قرار گرفت.

وی ادامه داد: طرح نظرسنجی از زائران پیاده‌روی اربعین سال جاری نیز از شنبه (5 آبان‌ماه) آغاز شد و هم‌اكنون پرسش‌گرهای مركز افكارسنجی جهاد دانشگاهی خوزستان در مرزهای شلمچه و چذابه و همچنین همكاران واحد ایلام، در مرز مهران مستقر هستند و پرسش‌نامه‌های مربوط را به زائران در حال بازگشت از عتبات عالیات ارائه می‌دهند و پس از تكمیل، هفته آینده روند تحلیل این پرسش‌نامه‌ها انجام خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اربعین97
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار