مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان:
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در روز اربعین از تعداد کل زائرین که به مراکز هلال احمر مراجعه کردند ۱۲۸۰ نفر به صورت سرپائی درمان شدند و ۸ نفر از زائرین نیز پس از انجام اقدامات اولیه به مراکز درمانی در دو مرز شلمچه و چذابه منتقل شدند.
کد خبر: ۶۷۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 31 October 2018

علی خدادادی اظهار کرد: در روز اربعین و همزمان با موج برگشت زائرین مراکز هلال احمر در دو مرز شلمچه و چذابه همچنان درحال خدمات‌دهی به مردم هستند.

وی افزود: در روز اربعین از تعداد کل زائرین که به مراکز هلال احمر مراجعه کردند ۱۲۸۰ نفر به صورت سرپائی درمان شدند و ۸ نفر از زائرین نیز پس از انجام اقدامات اولیه به مراکز درمانی در دو مرز شلمچه و چذابه منتقل شدند.

خدادادی با اشاره به اسکان اضطراری ۶۶ نفر در روز اربعین، عنوان کرد: برای ۵۸۱ نفر از مراجعین به مراکز هلال احمر در دو مرز شلمچه و چذابه، تست قند خون گرفته شد که در صورت مشاهده مشکل به مراکز درمانی منتقل شوند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه در مجموع تا امروز بیش از ۲۱۳۴۳ نفر از زائرین از درمان‌ سرپایی هلال احمر استفاده کردند، تصریح کرد: از تعداد کل زائرین مراجعه کننده به مراکز هلال احمر تا امروز برای ۱۲۱۳۱ نفر تست قند خون گرفته شد و ۱۸۱ نفر پس از انجام اقدامات اولیه به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی گفت: ۸۲۸ نفر از زائرین تا امروز توسط هلال احمر در شرایط خاص اسکان اضطراری پیدا کردند و ۴۳ هزار عدد ماسک بین زائرین توزیع شد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: اربعین97 ، هلال احمر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار