رئیس شورای اسلامی شهر آبادان:
رئیس شورای اسلامی شهر آبادان گفت: رفع مشکلات شهری آبادان در سطح شهرستان و استان امکان پذیر نیست لذا مسئولان و به ویژه نمایندگان آبادان باید در پایتخت به دنبال دریافت اعتبارات باشند.
کد خبر: ۶۷۷۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 10 November 2018

عبدالله کعبی  با بیان اینکه سازمان منطقه آزاد اروند تنها سازمانی است که به ما در انجام پروژه ها و بهبود وضعیت شهری کمک کرده، افزود: ۱۳ ماه از کارکرد دوره پنجم شورا می گذرد و ما به دلیل مشکلات مختلف به ویژه کمبود بودجه و اعتبارات نتوانسته ایم کار چندانی از پیش ببریم، کارکنان شهرداری سه ماه حقوق معوقه طلب دارند و این سبب بی انگیزه گی آنها در انجام مسئولیت هایشان شده است.

وی با اشاره به سابقه و قدمت آبادان اظهار کرد: اعضای شورای شهر مایل به انجام کار هستند، شهردار بومی و جوان نیز می خواهد کار کند، اما وقتی پولی نیست چه کاری از او برای انجام ساخته است؟ انتظار می رود تا مسئولان منطقه آزاد اروند نه تنها در چنین پروژه هایی بلکه به صورت مشخص یک سرفصل اعتباری برای شهرداری تعریف کند تا بتوان با این اعتبار اقدامات بهتر و بیشتری انجام داد، تنها با تعریف پروژه نمی توان مشکلات شهر را حل کرد.

کعبی تصریح کرد: در خوشبینانه ترین شکل ممکن حداقل چهار سال زمان نیاز است تا پروژه هایی را که شهرداری عملیات احداث آنها را آغاز کرده به ثمر بنشیند و وضعیت شهر کمی خوب شود، اعضای شورای شهر نیز از وضعیت فعلی رضایت ندارند اما با دست خالی و با انبوهی از مشکلات نمی توان کاری از پیش برد؛ از مسئولان می خواهیم به یاری شهرداری بیایند، حل مشکلات شهری آبادان در سطح شهرستان و استان امکان پذیر نیست، مسئولان و به ویژه نمایندگان مردم در مجلس باید در پایتخت به دنبال دریافت اعتبارات و کمک به رفع مشکلات شهری آبادان باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر آبادان یادآور شد: مدیران پالایشگاه، پتروشیمی، گمرک، بندر و برخی دستگاهای دیگر نیز اگر بخواهند امکان کمک به شهرداری را دارند و ما امیدواریم که آنها بخواهند و یاری رسان شهرداری باشند.

کعبی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در بحث فضای سبز شهری با کمبود مواجه هستیم، گفت: بر اساس استانداردهای جهانی، ما در بحث فضای سبز شهری ۴۰ تا ۵۰ درصد کمبود داریم لذا انتظار می رود با کمک سازمان منطقه آزاد اروند سرانه ۴ مترمربع فعلی فضای سبز شهری آبادان بهبود و افزایش یابد.

وی افزود: متاسفانه در بحث نظارت بر روند انجام کارها مشکلاتی وجود دارد لذا انتظار داریم که مدیرعامل سازمان منظر و فضای سبز، شهردار آبادان و مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند بر حسن اجرای این پروژه و سایر پروژه ها نظارت بیشتر و دقیق تری داشته باشند، پیش تر شاهد آن بودیم که در پروژه های انجام شده در منطقه ذوالفقاری مردم به جای قدردانی از مسئولان گلایه شدید داشتند.

کعبی اظهار کرد: امید می رود تا پروژه امروز در مدت زمان تعریف شده ۱۶ ماهه به اتمام برسد و مردم از آن بهره کافی را ببرند.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار