شب گذشته فیلمی در فضای مجازی از درگیری در یکی از بیمارستان های اهواز منتشر شد. اما ماجرا از چه قرار بود؟
کد خبر: ۶۸۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴ 20 November 2018

شب گذشته فیلمی از درگیری میان چند نفر در بیمارستان امام خمینی(ره) اهواز در فضای مجازی منتشر شد. در این فیلم چندین نفر با یک خانم و همراه او درگیر شده بودند.

کارکنان بیمارستان در درگیری دخیل نبودند

فرهاد حمزه لویی اظهار کرد: حدود ساعت22 شب گذشته بین مالک یک خودروی اروندی در یکی از خیابان های اهواز با پلیس راهور بحث و درگیری به وجود می آید.

وی افزود: پس از گذشت مدت زمانی یگان امدادی نیروی انتظامی برای کمک به حل موضوع وارد عمل می شود که در همین زمان یک خانم از خودروی اروندی پیاده شده و یک خودرو از روی پای این خانم رد می شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز، عنوان کرد: خانم مصدوم شده به همراه یگان امدادی نیروی انتظامی به بیمارستان امام اهواز مراجعه می کنند که با حضور بستگان این خانم درگیری جدیدی در بیمارستان به وجود می آید.

وی گفت: درگیری به وجود آمده هیچ ارتباطی به پرسنل و کارکنان بیمارستان امام خمینی(ره) نداشت و میان بستگان راننده خودرو اروندی و یگان امدادی نیروی انتظامی رخ داد.

تکذیب حضور نیروی انتظامی در درگیری

سرهنگ محمد صفری در خصوص درگیری شب گذشته در بیمارستان امام به خبرنگار فارس گفت: هیچ گونه درگیری در اهواز که نیروهای انتظامی در آن دخیل باشند وجود ندارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز، عنوان کرد: تا کنون هیچ گزارشی مبنی بر حضور نیروهای انتظامی نرسیده است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار