مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان:
مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان بر لزوم فعال شدن مجدد و پیگیری اقدامات کلینیک صنعت در سطح استان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۸۲۶۳۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 21 November 2018

امید بن‌عباس ، با اشاره به برگزاری جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان در شهرستان دشت آزادگان، اظهار کرد: فرمانداران باید برای حل مسائل تولید و اشتغال شهرستان‌های خود وقت بگذارند و اگر یک واحد تولیدی با بانک مشکل دارد، فرماندار آن شهرستان باید با برگزاری جلسه با بانک، مشکل تولیدکننده را حل کند و در نهایت اگر مشکل مرتفع نشد موضوع را به معاونت اقتصادی استانداری اطلاع دهند.

وی با اشاره به تولیدکنندگانی که فعالیت واحد تولیدی آنها از سال‌های گذشته متوقف شده، افزود: این تولیدکنندگان باید برای بازسازی و راه‌اندازی مجدد کارخانه، هزینه‌های اولیه‌ای در نظر بگیرند تا کارخانه به مرحله تولید برسد و سپس بتوان در خصوص روند جذب سرمایه در گردش آنها از بانک‌ها اقدام کرد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان با اشاره به متقاضیانی که بیش از یک دهه تسهیلات دریافت کرده‌اند و قصد راه‌اندازی کارخانه را ندارند، گفت: همه وظیفه داریم مشکل آن دسته از متقاضیان دریافت تسهیلات بانکی که هدفشان تولید و اشتغال است را حل کنیم و باید از واحدهای فعال در این حوزه حمایتکرد.

وی بر لزوم فعال شدن مجدد و پیگیری اقدامات کلینیک صنعت تاکید کرد و گفت: واحدهای فعال باید مشاور خوب داشته باشند تا در زمینه فعالیت خود دچار مشکل نشوند.

بن‌عباس عناون کرد: در شهرستان‌های محرومی که قرار است طرح‌های اشتغال‌زا در آنها ایجاد شود، باید کلینیک صنعت را فعال کرد زیرا واحدهای تولیدی به مشاوره درست نیاز دارند.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که یک مشاور بازاریابی در کنار واحدهای فعال قرار بگیرد، در فروش و برندینگ به آن واحد فعال کمک می‌کند زیرا ورشکستگی کارخانه‌ها به دلیل تدابیر ناصحیحی است که بعضا در واحدهای تولیدی به دلیل عدم آگاهی اتخاذ می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار