نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: دستیابی به نتیجه دلخواه و نجات نخیلات آبادان به عزم کشوری و مداخله مسئولان عالی کشور نیاز دارد.
کد خبر: ۶۸۲۸۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ 22 November 2018

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در سمینار ائمه جمعه خوزستان در شهرستان آبادان با اشاره به خشکسالی و از بین رفتن نخیلات در این شهرستان اظهار داشت: با توجه به اینکه حل کردن این معضل نیاز به بودجه کلان دارد و از بودجه استان خارج است به همین دلیل چندین بار از مرکز این مسئله پیگیری شده است.

وی تصریح کرد: دستیابی به نتیجه دلخواه و نجات نخیلات آبادان به عزم کشوری و مداخله مسئولان عالی کشور نیاز دارد. مشکل نخیلات و کشاورزی آبادان مشکل لاینحلی نیست بنابراین باید رسیدگی به آن را از دولت مطالبه کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به بارندگی‌های اخیر بیان کرد: بارندگی‌های امسال مشکل کمبود آب را حل کرده اما باید به این فکر باشیم که در خوزستان به طور متدوال نیز خشک‌سالی داریم بنابراین به کار کارشناسی شده نیاز است.

وی با اشاره به راه‌اندازی حوزه سفیران هدایت در آبادان عنوان کرد: حوزه سفیران هدایت جدا از حوزه سنتی است و این حوزه رسالت خاصی از منظر عالم‌پروری دارد و مبلغ تربیت می‌کند. حوزه سفیران هدایت، حوزه نخبه و زبده‌ای است؛ 5 سال از فعالیت این حوزه می‌گذرد که امسال اولین ثمرات خود را در مساجد عرضه می‌کند.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار