مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز:
مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز گفت: طبق خدماتی که در حال حاضر و با دستگاه‌های موجود می‌توانیم ارائه دهیم، تلاش کرده‌ایم زمان انتظار در ایستگاه‌ها به 25 دقیقه برسد که البته ایده‌آل آن حدود 10 تا 15 دقیقه است.
کد خبر: ۶۸۳۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۰ 22 November 2018

سیدکوروش حسینی‌زاده صبح امروز اظهار کرد: ما در اهواز 77 مسیر یا خط اتوبوس داریم که اتوبوس‌های ما به‌طور میانگین روزی 17 ساعت در حال خدمات‌رسانی هستند اما واقعیت این است که هنوز حدود 600 دستگاه اتوبوس برای اهواز کم داریم.

وی افزود: طبق خدماتی که در حال حاضر و با دستگاه‌های موجود می‌توانیم ارائه دهیم، تلاش کرده‌ایم زمان انتظار در ایستگاه‌ها به 25 دقیقه برسد که البته ایده‌آل آن حدود 10 تا 15 دقیقه است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری اهواز در پاسخ به این پرسش که چرا گاهی معطلی مسافر در ایستگاه‌ها بیش از حد طول می‌کشد، گفت: به‌هرحال اتوبوس‌ها هم ماشین هستند و بعضی مواقع در مسیر خراب می‌شوند که این یک امر طبیعی است، این مسئله باعث می‌شود تا سرویس بعدی برسد زمان انتظار حتی به 45 دقیقه هم افزایش یابد.

وی ادامه داد: این مسائل پیش‌بینی نشده است و از شهروندان می‌خواهیم تحمل کرده و عذر ما را در مواقع خرابی ماشین‌ها بپذیرند.

حسینی‌زاده بیان کرد: در یک سال اخیر، شهردار، 52 دستگاه اتوبوس مدل جدید به ناوگان شهری اهواز اضافه کرد که بیش از 30 میلیارد هزینه داشت. متأسفانه در حال حاضر همان اتوبوس را اگر بخواهیم خریداری کنیم هر دستگاه یک میلیارد و 300 میلیون هزینه دارد که باید بگویم قیمت آن تقریبا 2 برابر شده است.

مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی عنوان کرد: باتوجه به افزایش قیمت اتوبوس و کمبود دستگاه‌ها در سطح شهر اهواز، از شهروندان انتظار داریم همکاری بیشتری با ما داشته باشند. آسیب به لوازم و شیشه‌های اتوبوس‌ها و عدم تهیه کارت‌بلیط مواردی هستند که متأسفانه هنوز هم در برخی نقاط دیده می‌شوند و انتظار داریم دیگر با چنین مسائلی مواجه نباشیم.

منبع: فـارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار