آیت الله حیدری:
نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه قصه‌ گویی بستر مناسبی برای فرهنگسازی و تربیت انسان‌ها فراهم می کند، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در این مسیر گام‌ های عملی زیادی برداشته است.
کد خبر: ۶۸۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲ 23 November 2018

«آیت ‌الله محسن حیدری»، شامگاه پنج شنبه (1 آذر) در در آئین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی منطقه سه کشور در اهواز، گفت: قصه‌ گویی بستر مناسبی برای فرهنگسازی و تربیت انسان‌ ها فراهم می کند و اگر بخواهیم جامعه ‌ای مبتکر، فعال، با احساس و همراه با عقلانیت برای آینده تربیت کنیم باید امروز به فکر کودکان باشیم.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، بر ضرورت پرداختن به قصه های قرآنی تاکید کرد و افزود: عبرت گیری اهمیت زیادی دارد مخصوصاً اگر از طریق داستان باشد که برای همه انسان ‌ها جذبه دارد.

 

امام جمعه موقت اهواز، با بیان اینکه از قصه‌ ها باید عبرت گرفت تا شاهد جامعه ‌ای متحول و پویا باشیم، اضافه کرد: در این مسیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گام‌ های عملی زیادی برداشته است.

 

وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توانسته بسترهای مناسبی را در زمینه قصه گویی فراهم کند، اظهار داشت: برای ادامه این روند باید سرمایه‌ گذاری‌ های فرهنگی و اجتماعی بیشتری صورت بگیرد.

 

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، خاطر نشان کرد: قصه‌ گویی در فرهنگ مردم جایگاه خاصی دارد، مردم با تمام وجود با قصه ارتباط برقرار کرده و پیام آن را درک می ‌کنند.


مرحله منطقه‌ ای بیست و یکمین جشنواره بین‌ المللی قصه ‌گویی که با حضور 6 استان کشور از 30 آبان در اهواز آغازشده بود، شامگاه (پنجشنبه 1 آذر) در سالن همایش ‌های سازمان آب و برق خوزستان به کار خود پایان داد.

 

منبع: شبستان

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار