سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر چه بازی دادن بازیکن جوان در تیم برای کسب تجربه ممکن است ما را متحمل هزینه کند اما از نحوه کارکرد بازیکنان جوانم خوشحال هستم.
کد خبر: ۶۸۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ 23 November 2018

 پائولو سرجیو در نشست خبری پیش از بازی تیم خود مقابل تیم نساجی مازندران افزود: همچون تمام بازی های لیگ ما بازی آسانی نداریم، تمام بازی ها برای ما رقابتی و حساس هستند.


وی افزود: مانند بازی های قبل به حریف های خود احترام می گذاریم، پس از دیدن بازی های تیم نساجی و آنالیز آن دریافتیم که این تیم بازیکنان با کیفیتی دارد و در هنگام بازی به شکل سازمان یافته ای کار می کند.


سرجیو با بیان اینکه برای کسب سه امتیاز بازی باید در بالاترین سطح آمادگی باشیم، اظهار کرد: در بازی فردا حسین ساکی به دلیل دریافت کارت قرمز در بازی هفته قبل و حسین بغلانی نیز به دلیل رای کمیته انضباطی را در اختیار نداریم، همیشه به نظر داور احترام می گذارم اما معتقد هستم در بازی قبل ساکی مستحق دریافت کارت قرمز نبود، به نظرم خطایی در کار نبود و پس از دریافت کارت قرمز کار برای ما سخت کرد و کسب سه امتیاز به این شکل از ما گرفته شد؛ در آن بازی یک خطای پنالتی بر روی کرار برای ما گرفته نشد؛ چند بار برای تیم ما پیش می آید که داور برای پنالتی ها را نمی گیرد.


وی در مورد رضا پرکاس که به عنوان دستیار وی معرفی شده بود، تصریح کرد: پرکاس هیچگاه دستیار من نبود، او ابتدای فصل آمد تا به عنوان مترجم برای من کار کند، ابتدای کار که به ایران آمدم نیاز به یک دستیار ایرانی داشتم اما برداشت من از کارکرد پرکاس آن بود که او مترجم من بود و باید یک دستیار ایرانی به ما اضافه می شد، از ابتدای کار در اردوی بروجرد هم با عیسی زاده صحبت کردم که وی به عنوان دستیار نیست اما عیسی زاده گفت او فرد خوبی است و گذشت زمان این را به شما ثابت می کند اما گذشت زمان هم نشان داد که او آن چیزی که مد نظر داشتم نبود.


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان یادآور شد: تمام مربیان تیم ها حتی آنانی که در رده های اول جدول قرار دارند برای کسب نتایج بهتر و بیشتر همواره به دنبال آن هستند که تیم خود را با جذب نیروهای توانمند و قدرتمند تر کنند تا نتیجه بهتری را کسب شود؛ به هر حال هر تیمی نقاط ضعفی دارد اما سوال آن است که می توانیم آن را اصلاح کرد یا خیر، امیدوارم ما بتوانیم نقطه ضعف خود را برطرف کنیم.


سرجیو گفت: هر هفته در تلاش هستیم و با کار و گفتگو با بازیکنان سعی داریم تا نقاط ضعف تیم خود را برطرف کنیم تا تیم بهتر و قوی تری داشته باشیم، همه می دانند ابتدای فصل را به چه شکلی شروع کردیم، بسیاری از بازیکنان را از دست داده بودیم و مشکلات دلار سبب شد تا ما نتوانیم بازیکنان خارجی قوی تری را جذب کنیم لذا بر روی بازیکنانی که در اختیار داشتیم متمرکز شدیم و خیلی سخت و به طور شبانه روزی تلاش کردیم تا بتوانیم تیم را سرپا نگه داریم.


وی افزود: حس رقابت را برای همه ایجاد کردیم تا بتوانیم این شانس را به بازیکنان جوان بدهیم تا آنها نیز فرصت بازی داشته باشند و این را هم می دانید که بازی دادن بازیکن جوان با هزینه رو برو هست چرا که می خواهد تجربه بیاموزد اما خوشحالم از نحوه کارکرد بازیکنان جوان که هر روز بهتر از قبل کار می کنند، چند بازیکن جوان هستند که ما را همراهی می کنند اما هنوز قرارداد نبسته اند و مطمئنم این بازیکنان در نیم فصل با تیم قرارداد می بندند و دو سه سالی را در اختیار تیم خواهند بود.


سرجیو اظهار کرد: در کنار این جوانان به بازیکنان ایرانی که در تیمهای دیگرند و می توانند مشکلی از مشکلات ما رفع کنند توجه داریم، بازیکنانی که شاید در تیمهایشان به بازی گرفته نمی شوند و یا اینکه از شرایط موجود میان خود و تیمهایشان راضی نیستند و بخواهند جدا شوند ما به آنان هم حواسمان هست البه سخت است جذب بازیکنی که در جایگاه بالاتری در حال بازیست و یا مشکل تیمی دارد و یا اینکه ما بودجه ما کفاف جذب این بازیکنان قوی را نداشته باشیم.


وی تصریح کرد: ما پیشتر سه امتیار گرفته بودیم و من هم بر این باورم که تساوی هایمان زیاد است اما این نشان می دهد که ما در حال رقابت با تیم های بالای جدول هستیم اما به دلیل جزئیات بسیار کوچک ما موفق در کسب سه امتیاز نبودیم و معتقدم با پیشرفت طبیعی بازیکنان جوان که در اختیار خواهیم داشت نتایج و عملکرد ما روز به روز بهتر خواهد شد و خوشبین هستم که در آینده بیش از آنکه تساوی به دست بیاوریم، پیروزی به دست می آوریم.


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت خطاب به خبرنگاران گفت: با شما درباره مسائل کلی سخن می گویم، در آینده اگر بازیکنی قرار باشد از باشگاه جدا شود من به شما اطلاع می دهم. 

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار