رئیس گروه هنری وسینمایی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی از راه اندازی مجدد سامانه الکترونیکی صدور و تمدید کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه‌های آزاد هنری خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸ 01 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،پژمان خسروی پور اظهار کرد: دفتر آموزش و توسعه فعالیتهای فرهنگی و هنری وزارت ارشاد با همکاری مرکز فناوری اطلاعات ورسانه‌های دیجیتال، فاز اول تمدید کارت صلاحیت تدریس سنوات گذشته را بصورت الکترونیکی آغاز کرد.

وی افزود: سامانه صدور و تمدید کارت صلاحیت تدریس مربیان آموزشگاه های آزاد هنری از تاریخ پنجم آذرماه فعالیت خود را آغاز کرده است.

خسروی پور تصریح کرد: متقاضیان صدور یا تمدید کارت تدریس می توانند با مراجعه به سامانه www.aes.farhang.org.ir پس از مطالعه آیین نامه و احراز شرایط و دریافت و تکمیل فرم مشخصات و آموزشگاه معرف (فرم ک) صرفا جهت تمدید کارت صادره قبلی که توسط دفتر صادر شده و دارای کد شناسایی می‌باشند ثبت نام کنند.

خسروی پور یادآور شد: متقاضیان برای تمدید کارت صلاحیت تدریس در رشته‌های موسیقی، تجسمی، نمایشی و مد و لباس می توانند برای ثبت نام به این سامانه مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام از متقاضیان جدید و نحوه و مکان برگزاری آزمون آنها نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: پیش از راه اندازی این سامانه برخی افراد طی سالهای اخیر بدون داشتن صلاحیت هنری در آموزشگاه های هنری فعالیت می کردند و این امر آسیب هایی را هم برای هنر و هم برای هنرآموزان به همراه داشت، اما با راه اندازی این سامانه صلاحیت مربیان آموزشگاه‌های آزاد هنری به طور کامل رصد می شود و افراد برای تدریس باید دارای کارت صلاحیت تدریس باشند.

این مسئول افزود: تایید صحت وسقم اطلاعات متقاضیان استان در همان محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان انجام می شود و افراد برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانند با شماره ۳۷۲۷۸۸۸۲ تماس بگیرند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار