مربی ووشو کرمانشاه گفت: انتظار می‌رود تیم ووشو کرمانشاه در بخش جوانان قهرمان ایران شود و اغلب مدال‌ها را کسب کند.
کد خبر: ۶۸۶۲۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۱ 02 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از فارس،سوده عزتی ، اظهار داشت: ووشو کرمانشاه چند سالی بود که به خاطر مسائل حاشیه‌ای، دچار افت شده بود، حتی در رقابت‌های کشوری و المپیاد تیم استان روی سکو سوم نیز قرار نمی‌گرفت.

وی گفت: ووشو استان تمام فاکتورهای لازم را برای موفقیت داشت، اما به علت برخی حاشیه‌ها، مدام دچار ناکامی می‌شد.

مربی ووشو کرمانشاه شرایط حال حاضر ووشو را رضایت‌بخش توصیف و بیان کرد: اگر فضای فعلی در سال‌های قبل حاکم بود ووشو کرمانشاه می‌توانست قهرمان‌هایی در سطح جهان داشته باشد که به علت یک‌سری کوتاهی‌ها، این فرصت مناسب گرفته شد.

عزتی تصریح کرد: نمایش تیم کرمانشاه در رقابت‌های المپیاد کشوری خارق‌العاده بود به طوری که اغلب بازیکنان تیم کرج که سال قبل قهرمان ایران شده بود توسط بازیکنان تیم ما حذف شدند و از کسب مدال بازماندند.

وی با تاکید به تلاش هیأت ووشو برای حفظ این استعدادها، خاطرنشان کرد: اگر این اقدام انجام بگیرد مطمئنا آن‌ها را در غالب تیم‌های ملی ووشو ایران خواهیم دید.

عزتی ضمن تمجید از اقدامات سرپرست هیأت ووشو، اظهار داشت: قبل از اینکه مهدی‌پور به عنوان سرپرست هیأت معرفی شود، ووشو کرمانشاه 2 قطبی شده بود که با آمدن وی این فضا تغییر کرد و ووشو به آرامش رسید.

مربی تیم ووشو کرمانشاه خاطرنشان کرد: رفع مشکلات ووشو تنها دست رضا مهدی‌پور نیست هر چند وی به عنوان سرپرست هیأت تلاش می‌کند این مشکلات رفع شود، اما نیاز است مسؤولان نیز کمک کنند.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های ووشو قهرمانی جوانان کشور به زودی برگزار می‌شود، گفت: طبیعتا پس از قهرمانی تیم المپیاد کرمانشاه در رقابت‌های المپیاد کشوری، این انتظار می‌رود که در بخش جوانان نیز قهرمان ایران شویم و اغلب مدال‌ها را کسب کنیم، البته نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد اما برای موفقیت به این مسابقات می‌رویم.

عزتی تصریح کرد: اگر قهرمان جوانان کشور شویم، دیگر کسی تعجب نمی‌کند چون در ر رقابت‌های المپیاد کشور کسی فکر نمی‌کرد تیم کرمانشاه قهرمان شود، اما با یک نتیجه خارق‌العاده سکوی نخست این رقابت‌ها را کسب کردیم.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار