علی رحمانی در گفتگو با تابناک :
مدیر امور آبفای جوانرود گفت:کلیه شبکه‌های قدیمی آزبستی به طول حدود ۱.۵ کیلومتر که از نظر بهداشتی فاقد استاندارد‌های موردنیاز بود، به طورکامل از شبکه بهره برداری حذف شدند.
کد خبر: ۶۸۹۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۳ 11 December 2018

علی رحمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود: با عنایت به تخصیص اعتبارات ملی و استانی امسال به مبلغ 200 میلیون تومان، آبفای شهری جوانرود از این محل توانست کوچه های خانه سازمانی و خیابان کاوه و کوچه های منشعب از این خیابان را به متراژ 1047 متر لوله گذاری در اقطار 125 و 90 و 75 پلی اتیلن و 159 فقره انشعاب را بازسازی و تعداد 5 باب حوضچه را به منظور کنترل و بهره برداری بهتر شبکه آب، بازسازی و اجرا نماید.

وی خاطر نشان کرد: از محل درآمدهای داخلی نیز مقدار 1039 متر لوله گذاری اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی در اقطار 200 و 110 و 63 از جنس پلی اتیلن و تعداد 65 فقره انشعاب و 4 باب حوضچه آب به منظور کنترل شبکه در محله های سه راهی بیمارستان به سمت ورودی شهرک ظفر و توحید و کوچه های دانش 3 و 5 و 6 به مبلغ 300 میلیون تومان از محل درآمدهای داخلی برای این بخش مهم شبکه ابرسانی در سطح شهر جوانرود هزینه و اجرایی نماید.

 مدیر امور آبفای جوانرود اظهار داشت:بیش از 15 کیلومتر شبکه آبرسانی در سطح شهر فرسوده و منابع و تاسیسات آبرسانی شهر جوانرود از جمله ایستگاه پمپاژ صادق آباد. منبع آب هلانیه و مسیر قنات های آن و مخزن آرامگاه نیازمند بهسازی و تعمیرات اساسی می باشد و تاکنون علیرغم پیگیری های مکرر اعتباری به این موضوع تخصیص نیافته است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار