معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان:
بحرینی‌مقدم ادامه داد: امیدواریم با تولید انبوه مته حفاری ساخت جهاد دانشگاهی خوزستان، در بحث پروژه توسعه 28 مخزن مشکلی نداشته باشیم.
کد خبر: ۶۹۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 18 December 2018

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان گفت: دستگاه های اجرایی باید به کمک مجموعه هایی مانند جهاد دانشگاهی خوزستان بیایند تا آن ها دغدغه ای جز تولید محصولات استراتژیک در استان نداشته باشند.

سیدعلی بحرینی‌مقدم امروز، 27 آذرماه در مراسم افتتاح خط تولید انبوه مته حفاری ساخت سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با تبریک هفته پژوهش اظهار کرد: از تلاش ده ساله جهاد دانشگاهی خوزستان و اهتمام و جدیت این مجموعه تشکر می‌کنم که موفق به تولید مته حفاری دندانه‌ای که یکی از اقلام پرمصرف صنعت نفت است، شدند.

وی افزود: با همت و تلاش دولت تدبیر و امید، شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و شرکت ملی حفاری طی سال های اخیر در جهت افزایش تولید نفت، به خصوص در حوزه غرب کارون تلاش های زیادی صورت گرفته است.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان تصریح کرد: قطعا با اجرای چنین طرح هایی، یکی از کالاهایی که به شدت مورد نیاز است، مته های حفاری است.

بحرینی‌مقدم ادامه داد: امیدواریم با تولید انبوه مته حفاری ساخت جهاد دانشگاهی خوزستان، در بحث پروژه توسعه 28 مخزن مشکلی نداشته باشیم.

وی عنوان کرد: دستگاه های اجرایی که بیشتر به کالاهای خارجی نیاز دارند، باید به دانشمندان و اساتید دانشگاه‌ها اعتماد کنند و موانع و مشکلات قانونی سپردن کارها به آن ها برداشته شود.

معاون امور اقتصادی استاندار خوزستان تصریح کرد: دستگاه های اجرایی باید به کمک مجموعه هایی مانند جهاد دانشگاهی خوزستان بیایند تا آن ها دغدغه ای جز تولید محصولات استراتژیک در استان نداشته باشند.

بحرینی‌مقدم بیان کرد: از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و حفاری درخواست داریم تا به مجموعه های دانشگاهی و پژوهشی مانند جهاد دانشگاهی خوزستان اطمینان کنند و نگران اتفاقات نباشند زیرا هیچ اتفاقی رخ نخواهد داد.

وی با بیان اینکه باید اجازه داده شود تا مجموعه های پژوهشی با آرامش خاطر به کارهای علمی و پژوهشی خود بپردازند، گفت: در بسیاری از مراکز علمی دنیا دانشمندان ایرانی مشغول به کار هستند اما در داخل کشور به این دانشمندان با احتیاط و شک و تردید نگاه می شود.

وی با بیان اینکه باید در نوع ارتباط با دانشگاه ها و مراکز علمی در کشور تجدید نظر شود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی قطعا از کارهای پژوهشی حمایت خواهند کرد و امیدواریم در این زمینه هر سال بی‌نیازتر از سال پیش از آن باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار