براساس تفاهم نامه منعقد شده بین اداره کل بهزیستی و کتابخانه های عمومی ، پرسنل و مددجویان بهزیستی استان رایگان عضو کتابخانه ها می شوند.
کد خبر: ۶۹۴۱۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱ 23 December 2018

به گزارش تابناک به نقل ازروابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه، علیرضا محمدی مسئول شورای فرهنگی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه از انعقاد تفاهم نامه بهزیستی با اداره کل کتابخانه های عمومی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین پرسنل و مددجویان تحت پوشش بهزیستی خبر داد.

وی گفت: تفاهم نامه منعقد شده امکان بهره‌برداری از مزایای آن را برای جامعه هدف سازمان فراهم آورده است که از جمله آن می توان به عضویت رایگان کارکنان بهزیستی و خانواده ای آنان در بیش از 100 کتابخانه سنتی و دیجیتال استان اشاره کرد.

به گفته محمدی، عضویت رایگان مددجویان در کتابخانه های استان، تجهیز کتابخانه مشارکتی در سرای سالمندان ، مرکز ماده 16 ، مراکز بهزیستی و ... به صورت رایگان توسط نهاد کتابخانه های استان، استقرار صندوقهای جلب مشارکت‌های مردمی در محل کتابخانه ها، تجهیز کتابخانه های ویژه نابینایان از دیگر مفاد این تفاهم نامه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: برگزاری جلسات مشاوره در زمینه ازدواج، تربیت فرزندان، ژنتیک به صورت رایگان به کتابداران نهاد کتابخانه های عمومی استان از جمله تعهدات بهزیستی در این تفاهم نامه است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار