معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: بر اساس بازرسی‌های انجام گرفته در طول دو ماه گذشته از سطح بازار استان 26 میلیارد تومان پرونده برای اصناف متخلف تشکیل شده است.
کد خبر: ۶۹۵۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 26 December 2018

علی محمد رحمانی‌زاده با اشاره به بحث بازرسی از بازار استان اظهار کرد: بازرسی‌ها و نظارت با شدت و دقت بسیار خوبی در بازار در حال انجام است تا شاهد کنترل قیمت‌ها باشیم.

وی افزود: بر اساس بازرسی‌های انجام گرفته از واحدهای صنفی و سطح بازار استان در طول دو ماه گذشته 26 میلیارد تومان جریمه برای اصناف متخلف تعیین شده است.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان ادامه داد: همه پرونده‌های تشکیل شده به تعزیرات حکومتی گزارش شده تا آن‌ها بر اساس قانون با متخلفان برخورد کنند.

رحمانی زاده عنوان کرد: عمده تخلفات صورت گرفته در سطح بازار و واحدهای صنفی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه است.

وی ادامه داد: در حال حاضر به منظور کنترل قیمت‌ها در بازار استان، نظارت‌ها به صورت ویژه در حال انجام است و مساله‌ای در این زمینه وجود ندارد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان این‌که در بازرسی‌های انجام‌گرفته شاهد مواردی از احتکار نیز بوده‌ایم، گفت: نظارت‌ها با دقت بسیار بالایی از سوی بازرسان سازمان صمت در حال انجام است تا میزان تخلفات در بازار کنترل شود.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: تخلفات صنفی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار