معاون استاندارخوزستان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان گفت: دستگاه های دولتی موظف هستند که با استفاده از تمامی ظرفیت ها موانع را از سر راه تولید کنندگان و صادرکنندگان بخش خصوصی بردارند. دستگاه های دولتی موظف به رفع موانع بخش خصوصی هستند
کد خبر: ۶۹۷۴۹۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹ 01 January 2019

علی بحرینی بیان کرد: در شرایط فعلی اقتصادی بخش دولتی و دستگاه ها باید نهایت همکاری و تعامل را با بخش خصوصی داشته باشند.

وی گفت: خوزستان دومین استان کشور پس از تهران در بحث GDP ( تولید ناخالص داخلی ) است و این امر با کمک بخش خصوصی محقق شده است و اگر بر سر راه بخش خصوصی مانع ایجاد نشود اقتصاد خوزستان رونق بیشتری خواهد یافت.

وی با بیان اینکه تجارت و صنعت در خوزستان ریشه ای کهن دارد و خوزستان دروازه ورود صنعت به کشور است ادامه داد: روش های مختلف مبادلات تجاری و تغییر رویه ها و قوانین گوناگون باعث شده که بنگاه های اقتصادی مدام به روز شوند به همین منظور استفاده از مهارت ها و ابزارهای کمک آموزشی در استفاده از روش های روز دنیا در تجارت کمک می کند.

وی گفت: صادرات اکنون برای کشور بسیار اهمیت دارد و مدیران دولت به اهمیت این حوزه و ارز آوری آن واقف هستند؛ کشور اکنون در یک جنگ اقتصادی قرار گرفته است و دشمن از همه ابزارها و توان خود استفاده کرده که مانع صادرات و فعالیت های اقتصادی کشور شود.

بحرینی بیان کرد: جمهوری اسلامی تلاش کرد که با انجام توافق و ایجاد برجام ارتباط بیشتری را با دنیا و تجارت بین المللی داشته باشد اما آمریکا به وعده های خود عمل نکرد واز برجام خارج شد با این هدف که ایران کمتر از 6 ماه دوام خواهد آورد.

وی ادامه داد: برای کمک به تجار و به منظور هماهنگی و همفکری بیشتر، ستادها و کمیته ها و شورای بخش خصوصی در خوزستان فعال شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خوزستان گفت: ستاد تسهیل و رونق خوزستان یکی از ظرفیت هایی است که برای کمک به بخش خصوصی و صادرکنندگان فعالیت می کند و باید از این ستاد نهایت استفاده را برای کمک به تولید کنندگان و بخش خصوصی انجام داد.

 

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار