سرمربی شیرازی تیم ملی فوتسال ایران پنجمین مربی فوتسال جهان شد.
کد خبر: ۶۹۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰ 01 January 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: سید محمد ناظم الشریعه پس از سرمربیان تیم‌های ملی پرتغال، روسیه، اسپانیا و برزیل به عنوان پنجمین مربی برتر فوتسال جهان انتخاب شد.
ناظم الشریعه دوران حرفه‌ای خود را با ورزش فوتبال آغاز کرد و بین سال‌های ۱۳۶۴ تا ۱۳۶۸ در لیگ دسته یک فوتبال بازی می‌کرد .
او اوایل دهه ۷۰ وارد فوتسال شد و سال ۱۳۷۵ به همراه تیم منتخب فارس در نخستین دوره مسابقات فوتسال کشوری حضور پیدا کرد، وی در دوره دوم این مسابقات هم به همراه باشگاه فوتسال صدرای شیراز و تحت عنوان مربی-بازیکن حضور داشت و مقام چهارم را کسب کرد.
ناظم‌الشریعه سال ۱۳۸۲ به عنوان مربی تیم ملی فوتسال امید ایران انتخاب شد و تا سال ۱۳۸۵ هدایت این تیم را برعهده داشت.
وی همچنین هدایت تیم‌های مختلفی از جمله جوانان صدرای شیراز و گیتی‌پسند را عهده‌دار بود و به همراه باشگاه فوتسال حفاری اهواز در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ به ترتیب عناوین سوم و چهارم لیگ برتر فوتسال ایران را کسب کرد و در هر دو سال به عنوان سرمربی فنی‌ترین تیم معرفی شد.
پس از چند سال حضور موفق در تیم حفاری اهواز، وی سال ۱۳۹۳ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال امید ایران و دستیار خسوس کاندلاس در تیم ملی فوتسال ایران، انتخاب و سال ۱۳۹۴ به عنوان جانشین این سرمربی اسپانیایی، سرمربی تیم ملی فوتسال شد.
او سال ۱۳۹۵ به همراه تیم ملی قهرمان فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۶ در ازبکستان، و نامزد کسب عنوان بهترین سرمربی جهان در سال ۲۰۱۶ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار