مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به فعالیت مرکز فنی و حرفه‌ای "ملاشیه" اهواز، گفت: در حال حاضر حدود 10 ماه است که اجاره این مرکز را پرداخت نکرده‌ایم. اگر می‌خواهیم این مرکز تعطیل نشود، باید در این زمینه کمک شود زیرا جمع‌آوری این مرکز، تبعاتی در پی دارد.
کد خبر: ۶۹۹۶۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱ 05 January 2019

عبدالنبی سواعدی در جلسه شورای فرهنگی و اجتماعی خوزستان که امروز (15 دی‌ماه) برگزار شد، اظهار کرد: کار ستادی تفاهم‌نامه اجرای طرح آموزش به زنان سرپرست خانوار حدود 10 ماه طول کشید. باید پس از شناسایی این افراد و دریافت آموزش‌های مهارت‌های زندگی و اجتماعی به سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی شوند تا مهارت‌های لازم را آموزش ببینند. این کار را زودتر آغاز کرده‌ایم و بخشی از این افراد را آموزش داده‌ایم.

وی با اشاره به بودجه اجرای این طرح، افزود: در استان خوزستان برای اجرای این طرح برای آموزش 2000 نفر یک میلیارد و 412 میلیون اعتبار اختصاص یافته است اما اعتبار استان فارس برای آموزش 1000 نفر، 813 میلیون تومان اعتبار دریافت کرده است بنابراین باید اعتبار خوزستان نیز بیش از این باشد.

سواعدی با بیان اینکه بیش از 70 درصد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هدفمند است، گفت: بیش از 50 درصد آموزش‌ها منجر به شغل می‌شود این درحالی است که در کل کشور 42 درصد آموزش‌هابه اشتغال ختم می‌شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای خوزستان در خصوص توانمندی اقشار حاشیه‌نشین، گفت: طرح توانمندی اقشار حاشیه‌نشین از سال گذشته اجرا شد و اجرای آن را ادامه دادیم. در این راستا علاوه بر مراکزی که راه‌اندازی شده بودند دو مرکز در شهرستان کارون و ملاشیه اجاره کردیم اما در حال حاضر حدود 10 ماه است که اجاره مرکز ملاشیه را پرداخت نکرده‌ایم. اگر می‌خواهیم که این مرکز تعطیل نشود، باید در این زمینه کمک شود زیرا جمع‌آوری این مرکز، تبعاتی در پی دارد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار