فرمانده نیروی انتظامی‌ آبادان خبر داد
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارق حرفه ای داخل خودرو و کشف 14 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۷۰۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸ 28 January 2019

سید محسن تقی زاده فرمانده نیروی انتظامی آبادان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در آبادان موضوع به طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران آگاهی در تحقیقات علمی و اطلاعاتی، سارق حرفه‌ای داخل خودرو که اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می‌کرد پس از هماهنگی با مراجع قضایی طی عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و از محل اختفاء وی 3 دستگاه گوشی اندروید، 4 دستگاه گوشی ساده، 2 دستگاه ضبط خودرو، تعدادی کیف زنانه دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد و در این راستا تعداد 2 نفر متهم نیز دستگیر شدند.

تقی زاده بیان کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به 14 فقره سرقت داخل خودرو معترف شدند و عنوان کردند که به تازگی از زندان آزاد شده‌اند و سرقت را حرفه خود می‌دانند؛ آنها با موتور سیکلت خود که قبلا سرقت نمودند در سطح چرخ می‌چرخند و خودروهایی که در مکان‌های خلوت و تاریک پارک می‌کرده را با شگرد خاصی باز نموده و اقدام به سرقت محتویات داخل آن می‌کردند.

وی در پایان با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضایی شدند عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تحرکات مشکوک موضوع را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار