مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان گفت: سیل در محل کنترل و مهار شده است ولی نیاز به تثبت دارد و با توجه به وضعیت سیل بند احتمالا تا فردا شب عملیات روی سیل بند ادامه دارد.
کد خبر: ۷۱۰۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۲ 31 January 2019

کیامرث حاجی زاده در جلسه ای که در محل سیل بند رفیع به منظور چگونگی ادامه عملیات روی سیل بند تشکیل شد اظهار داشت: عملیات ترمیم هنوز تمام نشده است و همچنان ادامه دارد  اما الان کار ترمیم به مرحله تخصصی و فنی رسیده است.

وی گفت: در این مرحله از ترمیم سازمان آب و برق وظیفه نشت گیری سیل بند را برعهده  دارد و باقی دستگاه ها. و ماشین آلات تا پایان عملیات در صحنه باقی می مانند.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان بیان کرد: روستاهای بسیاری در حاشیه دز و کرخه در معرض سیل قرار دارد لذا تمامی امکانات در همه استان بسیح شده اند و تمام قد پای کار هستند.
وی تصریح کرد: مردم شریف رفیع در مساله بحران سیل مردانه در کنار مسئولان  پای کار آمدن که جا دارد از آنها تقدیر کنیم.

مدیر کل مدیریت بحران استان خوزستان بیان کرد: مردم رفیع چه در زمان انقلاب اسلامی و چه در زمان هشت سال دفاع مقدس   و هم اکنون همواره رشادتهایی را در طول تاریخ از خود نشان داده اند و این رشادت ها بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی با تشکر از تمامی نیروهای امدادی، عملیاتی، خدماتی، نظامی و بسیج مردمی اظهار کرد: استاندار خوزستان نیز یک شبانه روز  در محل حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار