معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خبر داد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) گفت: تمام دستگاه‌ها در تلاش هستند که طی 48 ساعت آینده سیل‌بندهای شکسته ترمیم شود و آب را تخلیه کنیم تا منطقه به زودی به حالت اول بازگردد.
کد خبر: ۷۱۰۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷ 31 January 2019

سرهنگ میرعبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص عدم وعده دولت برای پرداخت خسارت به سیل‌زدگان خوزستانی، اظهار کرد: در شرایطی که مردم درگیر با سیل هستند پرداختن به مسائل حاشیه‌ای صحیح نیست و سپاه به کم کاری دیگران کاری ندارد چرا که پاسداران معتقدند نوکر مردم هستند.

وی افزود: برخی از مدیرانی که از وقوع سیل در مناطق مختلف خوزستان پیشگیری نکردند حداقل پاسخگوی آلام مردم باشند و نسبت به پرداخت خسارت‌ها پاسخگو باشند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) عنوان کرد: انهار و کانال‌های آب باید قبل از وقوع سیل لایروبی می‌شدند و اقدامات به موقع در این زمینه می‌توانست از افزایش حجم خسارت‌ها جلوگیری کند.

وی گفت: سپاه ولی‌عصر(عج) از دقایق اولیه در نقاط بحرانی وجود داشت و کلیه امکانات مهندسی و ماشین‌آلات سپاه به منطقه اعزام شد. سپاه به دنبال این نیست که چه کسی اول آمد بلکه به دنبال کم کردن مشکلات مردم است.

حاجتی گفت: تمام دستگاه‌ها در تلاش هستند که طی 48 ساعت آینده سیل‌بندهای شکسته ترمیم شود و آب را تخلیه کنیم. به زودی منطقه به حالت اول برمی‌گردد.

 

منبع: فارس

برچسب ها: سیل خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار