سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام گفت: مقابل تیم شیمیدر در حد خودمان ظاهر نشدیم و از الان برای پیش‌بینی فینالیست‌های لیگ زود است.
کد خبر: ۷۱۱۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۲ 04 February 2019

مهران حاتمی سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام پس از شکست تیمش در هفته چهاردهم لیگ مقابل شیمیدر، توضیح داد: تلاش ما کم بود و اشتباه‌های زیادی داشتیم، امروز در حد خودمان بازی‌ نکردیم و ان‌شاءالله بازی بعد جبران می‌کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا از الان می‌توان فینالیست‌های لیگ را پیش‌بینی کرد؟ گفت: فعلا اول راه هستیم و مشکلی نیست، هنوز نمی‌توان در مورد فینال صحبت کرد چون خیلی زود است. هم تیم پتروشیمی مدعی است و هم شیمیدر، رقابت‌ها برای همه تیم‌ها سخت است و ما بازی به بازی پیش می‌رویم و الان تنها به بازی بعد فکر می‌کنیم.
حاتمی در خصوص بازی ندادن به برخی از بازیکنان‌کلیدی خود گفت: در جریان بازی بازیکنان ما احساسی شدند و متاسفانه در این فصل هم مصدومیت‌ها خیلی تیم ما را اذیت کرده است. مراعات می‌کنیم تا آن‌ها را بازپروری کنیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی در خصوص پر برخورد بودن بازی و اعتراضات گفت: اینطور نیست، به هر حال بسکتبال پینگ‌پنگ نیست و برخورد دارد. همه بازیکنان دو تیم دوست هستند چون کنار هم در تیم ملی بازی می‌کنند. مشکلی وجود نداشت و فشار بازی گاها باعث اعتراض‌ها می‌شود.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار