رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با افزودن پنج رشته کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی جدید به طور قطع به عنوان قطب تحصیلات تکمیلی غرب کشور شناخته می‌شود.
کد خبر: ۷۱۵۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸ 04 August 2015
نوذر قنبری در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در حال حاضر دارای 34 هزار دانشجو است، اظهار داشت: ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد برای امسال نامحدود است و با توجه به فراهم سازی امکانات ساختاری و آموزشی کافی در این دانشگاه محدودیتی برای پذیرش دانشجو وجود ندارد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه دانشگاه آزاد کرمانشاه دارای بیش از 80 رشته کارشناسی ارشد و دکتری است، عنوان کرد: این دانشگاه دارای 24 رشته دکتری، بیش از 48 رشته کارشناسی ارشد و 130 رشته فعال و غیرفعال کارشناسی است که با افزودن دو رشته کارشناسی ارشد به عنوان تحصیلات تکمیلی غرب کشور شناخته شده است.

قنبری با اشاره به اینکه رشته‌های پرستاری و پیراپزشکی از مهر ماه امسال در دانشگاه آزاد کرمانشاه فعال می‌شود، گفت: پنج رشته فیزیک اتمی و مولکولی، مهندسی عمران شاخه زلزله، روانشناسی عمومی، حقوق عمومی و علوم سیاسی در مقطع کارشناسی ارشد از امسال در دانشگاه آزاد کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در رشته‌های کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرمانشاه از دهم مرداد ماه آغاز شده است، اظهار کرد: داوطلبان رشته‌های بدون کنکور دانشگاه آزاد جهت آگاهی از اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کنند و داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد تنها با کنکور مستقل می‌توانند وارد دانشگاه شوند.

قنبری با اشاره به اینکه شهریه ثابت دانشگاه آزاد برای هر ورودی ثابت است، افزود: شهریه ثابت و متغیر سال تحصیلی جدید برای ورودی‌های جدید دانشگاه آزاد براساس بخش‌نامه اعلام شده 15 درصد و شهریه متغیر ورودی‌های سابق نیز 15 درصد افزایش می‌یابد.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار