فرمانده انتظامی شهرستان آبادان خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از دستگیری سارقان مسلح و استرداد اموال مسروقه به مالباخته گان خبر داد.
کد خبر: ۷۱۷۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ 20 February 2019

سید محسن تقی زاده، فرماندهی انتظامی آبادان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موبایل و چند فقره سرقت مسلحانه در آبادان موضوع به‌طور ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بنابه به گزارش مرکز فوریتی  این فرماندهی یک‌دستگاه موتورسیکلت ۲نفره با صورتی پوشیده مسلح به سلاح گرم و سرد ضمن ایجاد نا امنی در سطح شهر از ۲باب مغازه به آدرس  بلوار دهداری و ذوالفقاری به ترتیب یک حلقه انگشتر طلا از دست شهروند خانم و یک‌دستگاه لپ تاپ به سرقت برده و  متواری شده‌اند که همین امر موجی از اضطراب و نگرانی شهروندان را در فضاهای حقیقی و مجازی به دنبال داشت.

 تقی زاده بیان کرد:  با توجه به حساسیت موضوع و لزوم بازگشت احساس امنیت سریعا  تیمی مجرب از عوامل تخصصی این فرماندهی جهتشناسایی و دستگیری سارقان مسلح تشکیل و  سرانجام ظرف کمتر از۲هفته با تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات میدانی، اطلاعاتی و همکاری نیروهای تخصصی کلانتری۱۳قدس  محل اختفاء سارقان مسلح شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی هر دو متهم  به اتفاق همدست شرور وسابقه دار آنها دستگیر شدند.

وی افزود: از محل اختفا آنان یک قبضه کلت کمری، یک قبضه چاقو، یک دستگاه پراید و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه تعدادی اسناد و مدارک متعلق به مالباختگان کشف و ضبط شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان  آبادان بیان کرد: متهمان در بازجویی با پلیس به ۲۰فقره سرقت شامل، ۱۶فقره سرقت موبایل، ۳فقره سرقت مغازه و یک فقره سرفت منزل اعتراف  کردند.

وی گفت:  متهمان که تحت تعقیب پلیس آگاهی شهرستان‌های همجوار بوده اند به همراه اموال مکشوفه و مالباختگان جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا اعزام و  شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تحرکات مشکوک موضوع را از طریق شماره تماس۱۱۰ گزارش دهند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار