فرماندار اندیمشک:
فرماندار شهرستان اندیمشک ضمن دعوت عموم شهروندان به آرامش درخصوص حواشی نصب تابلو در حد فاصل اندیمشک - دزفول گفت: تمکین به قانون مهمترین موضوع در شرایط کنونی است.
کد خبر: ۷۱۷۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶ 23 February 2019

پیمان جهانگیری افزود: دشمنان ایران اسلامی در آن سوی مرزها به دنبال ایجاد تنش، ناآرامی، اختلاف و برهم زدن امنیت جامعه هستند.

وی گفت: هرگونه رفتاری که به دشمن کمک کند و در راستای اهداف جامعه اسلامی نباشد، رفتاری نسنجیده و تنش زا است لذا همه باید با هوشیاری کامل نسبت به این موضوع واقف باشیم.

فرماندار اندیمشک بیان کرد: مردم شهید پرور و قهرمان شهرهای اندیمشک و دزفول در عرصه های مختلف با اعتقاد راسخ به ارزش های اسلامی، اخلاقی و انسانی حضور داشته و با وحدت برای ایران اسلامی ایثار کرده اند.

وی تقدیم هزاران شهید والامقام در پاسداری از کیان اسلامی از سوی مردم این 2 شهرستان را نشان دهنده اعتقاد و جایگاه والای مردم این دو خطه دانست و افزود: فرصت دادن به دشمن و مهیا کردن زمینه برای ایجاد تنش از سوی دشمنان، به دور از شان این مردم حماسه ساز و شهید پرور است لذا نباید در شرایط کنونی به مسائل موجود دامن زد.

وی اظهار داشت: قانونمداری مهمترین رویکرد همه ما است و در وضعیت فعلی برای رسیدن به راهکار مطلوب، تمکین به قانون ضرورت دارد.

وی افزود: بی شک هرگونه رفتار نسنجیده نه تنها نتیجه مطلوبی برای 2 شهرستان نخواهد داشت بلکه فرصتی برای سودجویان و افرادی فراهم می کند که خیرخواه شهروندان 2 شهرستان نیستند.

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه به دنبال راهکار قانونی برای حل این مسائل هستیم، گفت: برای صبوری و پرهیز از رفتارهای احساسی، امیدواریم مردم برای برقراری نظم و آرامش عمومی همراه مسئولان باشند.

نصب شبانه تابلو ورودی شهر دزفول موجب واکنش مردم اندیمشک طی روزهای اخیر شد.

 

منبع: ایرنا
اخبار تبریز

اخبار اردبیل

اخبار البرز

اخبار اصفهان

اخبار ایلام

اخبار تهران

اخبار خراسان جنوبی

اخبار خراسان رضوی

اخبار خراسان شمالی

اخبار مازندران

اخبار خوزستان

اخبار فارس

اخبار قزوین

اخبار قم

اخبار کردستان

اخبار کرمانشاه

اخبار کهکیلویه و بویراحمد

اخبار گیلان

اخبار همدان

اخبار یزد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار