نماینده اهواز:
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: از اجرا و حتی مطالعه پروژه‌های جدید انتقال آب جلوگیری خواهیم کرد.
کد خبر: ۷۱۹۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 27 February 2019

همایون یوسفی در حاشیه مراسم گرامیداشت روز وکیل مدافع که سه‌شنبه شب در اهواز برگزار شد، با اشاره به بودجه سال ۹۸، اظهار کرد: در حال حاضر بودجه سال ۹۸ در حال پیگیری است. بودجه استان خوزستان در اغلب شاخص‌ها نسبت به سایر استان‌های کشور جایگاه خوبی دارد که متعاقباً آمار و ارقام آن را اعلام خواهیم کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: طی روزهای گذشته در خصوص بودجه‌ مهار ریزگردهای خوزستان دغدغه‌هایی برای مردم خوزستان پیش آمد که با عنایت مقام معظم رهبری از محل صندوق توسعه ملی مبالغی برای کنترل گرد و غبار خوزستان اختصاص یافت.

یوسفی با اشاره به افزایش تعداد روزهای سالم خوزستان، گفت: بر حسب پیگیری هایی که در دو سال اخیر انجام شده است، تعداد روزهای سالم خوزستان افزایش و شدت و میزان گرد و غبار نیز کاهش یافته است. در گذشته حداکثر شدت گرد و غبار در خوزستان در سال ۹۵ و قبل از آن به ۱۰ هزار واحد (میکروگرم بر مترمکعب) می‌رسید اما اکنون با اقداماتی که انجام شده است حداکثر شدت و گرد و غبار به ۳۰۰۰ واحد می‌رسد یعنی شدت گرد و غبار حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد کاهش یافته است و به همین نسبت روزهای سالم سال افزایش یافته است.

وی با اشاره به دغدغه مردم خوزستان در خصوص مباحث انتقال آب گفت: در چند سال اخیر هیچ پروژه انتقال آب مصوب یا اجرا نشده است و بحث‌هایی که شنیده می‌شود ممکن است برای فضاسازی باشد. از اجرا و حتی مطالعه پروژه‌های جدید انتقال آب جلوگیری خواهیم کرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: محیط زیست ، انتقال آب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار