سرپرست فرمانداری خرمشهر عنوان کرد
سرپرست فرمانداری خرمشهر گفت: با توجه به موقعیت راهبردی شهرستان، آب و هوای مناسب و خوب و همچنین ورود کاروان‌های راهیان‌نور، پیش‌بینی می‌شود که مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته رشد ۱.۵ برابری داشته باشند.
کد خبر: ۷۲۰۶۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷ 02 March 2019

کوروش مودت با تاکید بر رشد سفر مسافران نوروزی به خرمشهر در سال ۹۸، اظهار کرد: با توجه به موقعیت استراتژیکی شهرستان، آب و هوای مناسب و خوب و همچنین ورود کاروان‌های راهیان‌نور، پیش‌بینی می‌شود که مسافران نوروزی نسبت به سال گذشته رشد ۱.۵ برابری داشته باشند.

وی با تاکید بر ضرورت فعال‌سازی تمام امکانات شهر برای میزبانی از مسافران نوروزی، عنوان کرد: یک جایگاه گاز CNG که اکنون تعطیل است، در ایام استقبال از مسافران نوروزی به صورت موقت فعال خواهد شد.

سرپرست فرمانداری خرمشهر گفت: برای اسکان و استقبال از مسافران نوروزی ۵۴ مدرسه در سطح خرمشهر و ۶ مدرسه در مینوشهر تدارک دیده شده است.

مودت اظهار کرد: باید برای مواقع بحرانی از جمله بارندگی آمادگی کامل داشته باشیم و با توجه به پیش‌بینی بارندگی، باید فضای شهری از نظر امکان سر پوشیده گسترش پیدا کند و هتل‌ها با تمام توان فعال شوند و تعدادی اماکن ورزشی و تعدادی مدرسه نیز برای مواقع اضطراری پیش‌بینی خواهد شد.

وی اظهار کرد: باید وضعیت بازارهای شهر در ایام استقبال از مسافران نوروزی بهبود یابد و بر فعالیت‌های اصناف و اماکن درمانی به صورت جدی نظارت صورت بگیرد؛ همچنین نمایشگاه‌های عرضه کالا باید در سطح شهر برپا شود.

 

 اخبار خوزستان

برچسب ها: خرمشهر ، نوروز98
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار