فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد
فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: کشفیات موادمخدر سال 97 نسبت به سال گذشته 64 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۷۲۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۶ 04 March 2019

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان اظهار کرد:یکی از اولویت‌های اصلی پلیس خوزستان مبارزه با سوداگران مرگ و فروشندگان مواد مخدر است که در این خصوص در 11 ماهه سال جاری، 93 طرح پاکسازی در 2 هزار و 604 منطقه از سطح استان خوزستان به مرحله اجرا در آمده است.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح ها یک هزار و 76 نفر از سوداگران مرگ دستگیر شده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 13 درصد افزایش داشته است، عنوان داشت: در این رابطه 81 باند که در زمینه خرید و فروش موادمخدر فعالیت می کردند، متلاشی شدند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در 11 ماه سال جاری 198 دستگاه خودرو و 47 دستگاه موتورسیکلت نیز از مخفیگاه قاچاقچیان کشف و توقیف شده است.

عباس زاده با اشاره به افزایش 64 درصدی میزان کشفیات مواد مخدر در سال 97 در مقایسه با سال قبل، بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خوزستان در بازه زمانی 11 ماهه سال جاری 10 تن و 20 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه تصریح کرد: 36 قبضه سلاح طی مأموریت های پلیس مبارزه با مواد مخدر در 11 ماه اخیر سال جاری از سوداگران مرگ کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 9 درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه تعداد 2 هزار و 762 خرده فروش مواد مخدر نیز دستگیر شده اند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی مقتدرانه با توزیع کنندگان مواد مخدر و سوداگران مرگ که به دنبال تباهی جامعه و جوانان هستند، مقابله خواهد کرد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار