دبیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان از برگزاری این جشنواره از ١٣ تا ١٧ اسفند ماه در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۷۲۱۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ 04 March 2019

فریدون وزیری با اعلام این خبر گفت: این جشنواره امسال در سه شهر اهواز، بندر ماهشهر و امیدیه با حضور مسئولان استانی و ٤ میهمان خارجی از جمهوری چک برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: مراسم آغازین سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان دوشنبه ١٣ اسفند ماه ٩٧ ساعت ١٨:٣٠ با دو اجرای گروه‌های موسیقی رندان و گروه عربی میسان در سالن گیت بوستان اهواز برگزار می‌شود.

وزیری با اشاره به تعداد گروه‌های شرکت کننده در این جشنواره عنوان کرد: این جشنواره با حضور ٩ گروه موسیقی در اهواز، ٥ گروه در بندر ماهشهر و ٤ گروه در شهرستان امیدیه آغاز به کار خواهد کرد که در اهواز با ٢ سانس اجرای موسیقی در هر شب پذیرای علاقه‌مندان به هنر موسیقی خواهد بود.

دبیر اجرایی سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان در خصوص محل برگزاری این جشنواره در سه شهرستان گفت: این جشنواره در اهواز در سالن گیت بوستان سازمان آب و برق، در بندر ماهشهر در سالن شهید آوینی و در امیدیه در سالن باران این شهرستان به اجرا درخواهد آمد.

مراسم تکریم و تجلیل از پیشکسوتان، هنرمندان و گروه‌های موسیقی حاضر در این جشنواره پنج‌شنبه ١٦ اسفند ماه در گیت بوستان انجام خواهد شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار