رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان از استقرار نیروهای فوریت‌های پزشکی در یادمان‌های دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۷۲۲۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸ 05 March 2019

شهرام مقام با اشاره به آمادگی اورژانس 115 جهت استقبال از کاروان‌های راهیان نور، اظهار کرد: سالیانه تعداد زیادی از هموطنان جهت بازدید یادمان‌های دفاع مقدس به شهرستان‌های آبادان و خرمشهر سفر می‌کنند.

وی افزود: در این راستا از 20 اسفندماه تا 20 فروردین‌ماه آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی در یادمان‌های دفاع مقدس در آبادان و خرمشهر شامل یادمان علقمه، کربلای 4، شهید تندگویان، والفجر 8 و شلمچه مستقر می‌شوند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: علاوه بر استقرار آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی، در دو یادمان شلمچه و والفجر 8 دو درمانگاه جهت ارائه خدمات پزشکی، پرستاری و دارویی نیز راه‌اندازی می‌شود. درمانگاه مرزی شلمچه از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و درمانگاه والفجر توسط فوریت‌های پزشکی آبادان برپا خواهند شد.

مقام گفت: جهت استقبال از کاروان راهیان نور آمادگی صددرصدی داریم. علاوه بر استقرار آمبولانس در یادمان‌‌های دفاع مقدس تعدادی آمبولانس نیز در اماکن پرتردد مستقر می‌شوند.

رئیس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: تنها مشکل ما این است که مجبور هستیم از ظرفیت همه نیروها استفاده کنیم و تقریبا 80 درصد نیروهای اورژانس 115 در این مدت سرکار هستند و نمی‌‌توانند مرخصی بگیرند.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: اورژانس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار