نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دوران دفاع مقدس سرشار از معجزات و اتفاقات باورنکردنی بود که باید این حماسه‌ها به هنر و رشته تحریر درآورده شود.
کد خبر: ۷۲۸۰۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵ 24 March 2019

ابوالفضل حسن‌بیگی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه در سال‌های اخیر حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس روز به روز در حال گسترش و توسعه است، اظهار کرد: سفر به مناطق عملیاتی باعث می‌شود که فرهنگ انقلاب و دفاع مقدس در میان جوانان گسترش یابد.

وی عنوان کرد: دوران دفاع مقدس سرشار از معجزات و اتفاقات باورنکردنی بود که باید این حماسه‌ها به هنر و رشته تحریر درآورده شود.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: زائران در مناطق عملیاتی چیزهایی را حس می‌کنند و واقعیت‌هایی را می‌بینند و مباحثی را می‌شنوند که با خلق آثار ادبی و هنری از این دیده‌ها و شنیده‌ها می‌توان آن را ماندگار و به نسل‌های بعدی منتقل کرد.

وی عنوان کرد: تولید آثار ادبی و هنری در بحث دفاع مقدس و راهیان‌نور اثر زیادی در انتقال احساسات زائران به مخاطبان خواهد گذاشت و افرادی که تاکنون به این مناطق سفر نکرده‌اند با مطالعه این آثار ادبی برای سفر به مناطق عملیاتی دفاع مقدس میل و اشتیاق بیشتری پیدا خواهند کرد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار