تشکیل جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری اهواز
شهردار اهواز با اشاره به وضعیت بالا آمدن آب رودخانه کارون، گفت: در صورت نیاز مسیرهای خطوط بلوار ساحلی برای مدتی بسته می‌شود.
کد خبر: ۷۲۸۹۲۷
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ 26 March 2019

منصور کتانباف در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری اهواز که امروز (6 فروردین‌ماه) به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای مقابله با آبگرفتگی‌های احتمالی در سطح شهر برگزار شد، با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در جریان سیلاب شیراز اظهار کرد: پس از سال‌ها عدم بارندگی، بارش‌های وسیع امسال در سطح کشور باعث بروز سیلاب در چندین استان کشور از جمله گلستان، مازندران، فارس، سمنان و خوزستان شده است.

وی با اشاره به جلسات مکرر در ستاد بحران استانداری خوزستان در این زمینه افزود: با توجه به احتمال افزایش دبی رودخانه کارون در صورت نیاز جهت رفاه حال شهروندان و مهمانان نوروزی که با شرایط آشنایی کافی ندارند با هماهنگی شورای ترافیک خوزستان و پلیس راهور، مسیرهای خطوط مسیر بلوار ساحلی برای مدتی بسته می‌شود.

شهردار اهواز تاکید کرد: کلیه مدیران مناطق و معاونین خدمات شهری به همراه نیروها با کلیه ماشین‌آلات به صورت شبانه‌روزی در سطح مناطق حضور موثر داشته باشند و تلاش همه جانبه برای رفع آبگرفتگی‌ها از سطح معابر نیز داشته باشند.

کتانباف تصریح کرد: در ابتدای تعطیلات، برخی از مسافرین در سواحل کارون اسکان داده شدند که با توجه به شرایط جوی کلیه مسافرین به سمت نمایشگاه بین‌المللی هدایت شدند. همچنین در این زمینه از مابقی ظرفیت‌ها از قبیل سالن‌های ورزشی و مدارس هم استفاده خواهد شد.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی بین‌بخشی بیان کرد: شهرداری اهواز به عنوان یکی از دستگاه‌های مهم و تاثیرگذار زیر نظر ستاد بحران استانداری خوزستان آماده کمک در زمینه خدمات‌رسانی در زمینه مقابله با عوارض آبگرفتگی‌ها است.

شهردار اهواز گفت: همچنین فعالیت‌های ایمن‌سازی ساحل کارون در برخی نقاط انجام شده و همچنان نیز در جریان است.

وی خواستار شد: کلیه شهروندان و مسافرین برای پرهیز از خطرات در پیش رو تا عادی شدن وضعیت از تردد و رفتن به پارک‌های ساحلی خودداری کنند.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار