سرپرست فرمانداری خرمشهر:
سرپرست فرمانداری خرمشهر گفت: با توجه به کاهش دبی آب رودخانه ممنوعیت کشتیرانی در خرمشهر لغو شد و با تدابیر اندیشیده شده خطری شهر را تهدید نمی کند.
کد خبر: ۷۲۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ 28 March 2019

کوروش مودت میزان دبی آب در رودهای خرمشهر را یک هزار و ۵۰۰ مترمکعب بر ثانیه و به میزان عادی اعلام و اظهار کرد: با رها سازی آب از بالادست احتمال افزایش دبی آب در خرمشهر وجود دارد اما با تدابیر اتخاذ شده همچون مرمت سیل بندها در مناطق مختلف غرب کارون، مینوشهر و شلمچه خطری شهر را تهدید نمی‌کند.

وی افزود: شرایط اسکان در اماکن سرپوشیده مختلف همچون حسینیه‌ها، اماکن ورزشی و اردوگاه شهید باکری فراهم است و به مسافران این اطمینان خاطر داده می‌شود که شرایط استقرار امن و بدون مشکل در خرمشهر فراهم است.

سرپرست فرمانداری خرمشهر از لغو ممنوعیت کشتیرانی در خرمشهر خبر داد و گفت: با آغاز بحران سیلاب در استان و افزایش دبی آب در خرمشهر، کشتیرانی در این شهر متوقف شد که با کاهش دبی آب گشت‌های دریایی از سر گرفته شد.

مودت از احتمال اعمال مجدد ممنوعیت کشتیرانی در خرمشهر خبر داد و این امر را بسته به تصمیم ستاد مدیریت بحران خرمشهر دانست.

وی در این رابطه توضیح داد: امروز جلسه مدیریت بحران خرمشهر تشکیل می‌شود که بنا بر تصمیم این ستاد ممکن است با افزایش دبی رودخانه در پی رهاسازی آب از سدهای بالادست، باز هم ممنوعیت کشتیرانی در خرمشهر اعمال شود.

سرپرست فرمانداری خرمشهر در ادامه به یادمان دفاع مقدس خرمشهر به عنوان مقاصد اصلی گردشگری در خرمشهر اشاره و شمار بازدید کنندگان از این اماکن تا کنون را بیش از ۳۰۰ هزار نفر اعلام کرد.

وی اظهار کرد: از ۲۸ اسفند تا کنون خرمشهر با ثبت بیش از ۳۰۰ بازدید از یادمان‌های دفاع مقدس با وجود بارندگی و شرایط پس از بحران سیلاب، رتبه نخست را در میزان بازدید کنندگان از یادمان‌های چندگانه دفاع مقدس دارد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار