نماینده اهواز در مجلس:
نماینده اهواز در مجلس با اشاره به بی‌ثمر بودن سفر رئیس جمهور به خوزستان برای بررسی وضعیت سیل، گفت: عدم لایروبی رودخانه‌ها و ساماندهی آنها، جرم بزرگی است که سازمان آب و برق مرتکب شد.
کد خبر: ۷۳۰۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۱ 02 April 2019

جواد کاظم نسب الباجی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کمبود امکانات و خدمات ارائه شده در روستاهای مسیر بامدژ، اظهار کرد: اغلب امکانات فرسوده و دارای مشکل فنی را به سمت این مناطق ارسال کرده‌اند؛ شرکت‌های نفت و حفاری که دستگاه‌های سبک و سنگین در اختیار دارند باید هرچه سریع‌تر امکانات را به سمت این مناطق گسیل کنند.

وی افزود: کلیه ماشین‌های نفت و حفاری روز گذشته روستاهای مسیر بامدژ را ترک کردند و حتی نیروی انتظامی نتوانست مانع رفتن آنها شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با درخواست ارسال امکانات از سوی استان‌های دیگر به استان گفت: اگر چاه نفتی در استان دچار آتش‌سوزی شده بود همه جای مملکت برای حل مشکل ورود می‌کرد.

کاظم نسب با بیان اینکه سازمان آب و برق بدون گرفتن هزینه آب‌ها به کشاورزان آبی اختصاص نمی‌داد، عنوان کرد: عدم لایروبی رودخانه‌ها و ساماندهی آنها، جرم بزرگی است که سازمان آب و برق مرتکب شد.

وی  با اشاره به بی‌ثمر بودن سفر رئیس جمهور به خوزستان برای بررسی وضعیت سیل در استان، بیان کرد: انتظار می‌رفت پس از این سفر، استانهای دیگر در حل بحران سیل معین خوزستان می‌شدند و امکانات خود را به استان ارسال می‌کردند.

با افزایش شدید دبی رودخانه دز ، 8 روستای بامدژ اهواز به زیر آب رفت که اهالی این روستاها به اردوگاه‌های هلال احمر در شهر الهایی منتقل شدند.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار